تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
دعوت اصلاح طلبان از خاتمی برای کاندیداتوری

حجاریان و عبدالله نوری نامه را امضاء نکردند

شکاف دیگری در بدنه جبهه اصلاحات در موافقت و مخالفت با کاندیداتوری خاتمی ظهور و بروز پیدا کرده است.
حجاریان و عبدالله نوری نامه را امضاء نکردند

سید محمد خاتمی چندی پیش تصریح کرده بود که برای حضور در انتخابات باید نظر سران فتنه یعنی موسوی و کروبی و نیز سایر مجرمان فتنه ۸۸ باید اخذ شود.

با نامه نگاری ۹۱ تن از فعالان سیاسی جبهه اصلاحات به سید محمد خاتمی و دعوت از وی برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شکاف دیگری در بدنه جبهه اصلاحات در موافقت و مخالفت با کاندیداتوری خاتمی ظهور و بروز پیدا کرد. 

به گزارش حدیدنیوز، نود و یک نفر از وزیران سابق، نمایندگان ادوار مجلس و فعالان سیاسی و فرهنگی دوره اصلاحات در نامه ای به سیدمحمد خاتمی، خواستار حضور او در انتخابات برای برای برون رفت از وضع کنونی شدند. 

این نامه را افرادی همچون: سیدهادی خامنه‌ای، محمدعلی نجفی، احمد مسجدجامعی، معصومه ابتکار، سید حسین مرعشی ، احمد خرم، مسعود پزشکیان، محمدجواد حجتی‌کرمانی، محمدرضا ظفرقندی، سراج‌الدین موسوی، حمیدرضا جلایی‌پور، سیدکاظم اکرمی، فضل‌الله صلواتی، محمدرضا تابش ، علی‌رضا علوی‌تبار و... امضاء کرده اند. 

گفتنی است این دعوت در حالی صورت می پذیرد که نام افرادی همچون سعید حجاریان و عبدالله نوری و افراد شاخص دیگری از مجموعه اصلاح طلبان در این نامه دیده نمی شود. 

بخش دیگری از اصلاح طلبان در شرایط کنونی معتقدند که گزینه مناسب اصلاح طلبان در این انتخابات هاشمی رفسنجانی بوده و باید وی را متقاعد به حضور در انتخابات کرد. 

از دیگر برخی کارشناسان نیز معتقدند این نامه در راستای تحت فشار قرار دادن خاتمی برای حضور در انتخابات نیز محسوب می شود.

گفتنی است سید محمد خاتمی چندی پیش تصریح کرده بود که برای حضور در انتخابات باید نظر سران فتنه یعنی موسوی و کروبی و نیز سایر مجرمان فتنه ۸۸ باید اخذ شود

http://hadidnews.com/vdcauwn6.49naw15kk4.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما