تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۴۷
استقلال با برتری مقابل العین امارات موفقیت‌های داخلی خود را به آسیا هم کشاند و صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان شد.
طلسم قلعه‌نویی در آسیا شکست
به گزاش حدیدنیوز، استقلال از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان العین بود. این بازی که جدال صدرنشینان لیگ برتر ایران و امارات بود و از گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد با برتری ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه یافت تا آنها با چهار امتیاز پیش از دیدار الهلال عربستان - الریان قطر صدرنشین گروه شوند.

نیمه اول بازی استقلال - العین سرد و کسل کننده بود و دو تیم تا دقیقه ۳۴ که مجتبی جباری با شوتی محکم در داخل محوطه جریمه دروازه العین را تهدید کرد، خطری جدی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند. با ورود فرهاد مجیدی به زمین به جای ویسنته آرزه در دقیقه ۳۶ استقلال جانی تازه گرفت و در فاز حمله بهتر و هدفمندتر بازی کرد.

جدال دو تیم در نیمه اول به نتیجه تساوی بدون گل انجامید، نتیجه‌ای که برای آبی پوشان قابل قبول نبود و طبیعتا باید حملات بیشتر آنها در آغاز نیمه دوم را به دنبال می‌داشت اما احتیاط و ترس از بازیکنی چون آساموا جیان احتیاط را چاشنی بازی آبی پوشان کرده بود.

با این حال استقلال در دقیقه ۶۴ به گل رسید. بازهم روی هوش و دقت جباری که پاسی دقیق را برای جی لوید ساموئل فرستاد و او با ضربه سر دیدنی دروازه العین را گشود. العین که با این گل غافلگیر شده بود ۹ دقیقه بعد گل دوم را دریافت کرد. در دقیقه ۷۳ روی پاس دقیق اکبرپور، فرهاد مجیدی با سنگربان العین تک به تک شد و به راحتی دروازه حریف را گشود.

در ادامه حملات جسته و گریخته تیم العین راه به جایی نبرد، چرا که مدافعان استقلال هوشیار بودند و دروازه بان این تیم کم اشتباه که حملات حریف اماراتی را بی ثمر گذاشتند. در نهایت بازی با برتری ۲ بر صفر استقلال به اتمام رسید تا سرانجام امیر قلعه نویی با استقلال در آسیا پیروز شود. http://hadidnews.com/vdciqvaz.t1ayy2bcct.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما