تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۲
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران از تعیین قیمت میوه شب عید خبر داد و گفت: هر کیلو گرم سیب درختی ۱۶۰۰ تومان و پرتقال ۱۵۰۰ تومان برای مصرف‌کننده عرضه می‌شود.
به گزارش حدیدنیوز، حسین مهاجران در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: لحظاتی پیش جلسه تعیین قیمت میوه شب عید به پایان رسید و تصمیم‌گیری شد، تا قیمت هرکیلو گرم سیب ۱۶۰۰ تومان و هرکیلو گرم پرتقال ۱۵۰۰ تومان عرضه شود.

* گوجه فرنگی کیلو ۴۰۰۰ تومان

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران در خصوص عدم عرضه گوجه فرنگی در میدان میوه و تره بار اظهارداشت: هر کیلو گرم گوجه فرنگی در میدان بار تهران ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است و به همین علت قیمت خرده فروشی ۴۰۰۰ تومان باید باشد.

وی دلیل افزایش قیمت گوجه فرنگی را پایان رسیدن زمان چینش محصول بوشهر و چابهار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر فقط گوجه بندرعباس می‌آید و به دلیل اینکه در سال گذشته قیمت گوجه بسیار پایین بود کشاورزان کمتر کاشته اند لذا لازم است تا وزارت جهاد در خصوص میزان کاشت و برداشت و زمان‌های مختلف آن اطلاع‌رسانی لازم را به کشاورزان بکند.

مهاجران ابراز امیدواری کرد با آمدن محصول جیرفت قیمت گوجه فرنگی تا دو هفته دیگر متعادل شود. http://hadidnews.com/vdchq6nz.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما