تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۹
با پخش آخرین قسمت سریال کلاه پهلوی در سال ۹۱ نمایش داده می شود:

طرفداران بی‌حجابی به میدان می‌آیند

جمعه بیست و پنجم اسفندماه با نمایش قسمت ۲۵ کلاه پهلوی، پخش این سریال تلویزیونی در سال ۱۳۹۱ به پایان می‌رسد.
طرفداران بی‌حجابی به میدان می‌آیند



به گزارش حدیدنیوز، این قسمت از سریال یکی از پُرحادثه ترین قسمت های این مجموعه می باشد که با حضور تعداد زیادی از بازیگران و نمایش وقوع رویدادهای مختلف همراه است.

بر اساس این خبر، در قسمت ۲۵ زنان و مردان موافق با کشف حجاب، در واکنش به شخصیت های مذهبی شهر اقدام به برپایی راهپیمایی در شهر و در دفاع از بی حجابی می کنند. این راهپیمایی با واکنش های متفاوتی مواجه می شود.
همچنین در این قسمت و در ادامه قسمت ۲۴، کریم که حالتی طبیعی ندارد، به دم حجره میرزا رضا رفته و با تحریک وی باعث بروز درگیری می شود.

روابط صمصام (داریوش فرهنگ) و مه لقا(شقایق فراهانی) نیز در قسمت ۲۵ به نقطه حساسی می رسد.
با پخش این قسمت، نمایش سریال کلاه پهلوی در سال ۱۳۹۱ به پایان می رسد و علاقمندان می توانند ادامه این اثر را در سال ۱۳۹۲ دنبال کنند. هنوز درخصوص نمایش یا عدم نمایش این سریال در ایام نوروز تصمیم قطعی گرفته نشده است.
گفتنی است به دلیل درخواست های مختلف مخاطبان، از دو هفته قبل شبکه یک سیما تکرار این سریال را در ساعت ۱۵/۱۵ روزهای شنبه پخش می کند.
این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و هشت ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند. http://hadidnews.com/vdch66nz.23nqkdftt2.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما