تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹
ظهر امروز تکلیف مشخص می‌شود

ابهام در برگزاری بازی پرسپولیس و راه‌آهن

مسئولان باشگاه راه‌آهن قرار است تا ظهر امروز درباره حضور در دیدار مقابل پرسپولیس تصمیم بگیرند.
ابهام در برگزاری بازی پرسپولیس و راه‌آهن
به گزارش حدیدنیوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز خواهد شد اما این موضوع در حالی است که مسئولان باشگاه راه‌آهن نسبت به عدم حق استفاده از میزبانی گلایه‌مند هستند و اعلام کردند در ورزشگاه‌ آزادی بازی نخواهند کرد. قرار است هیئت رئیسه این باشگاه تا ظهر امروز جلسه‌ای را برگزار کند و در این باره تصمیم بگیرد.

کاظم امانی قائم مقام باشگاه راه‌آهن در این زمینه به فارس گفت: ما دنبال حق خود هستیم و تمام تبعات آن را به گردن خواهیم گرفت. یا با گلایه‌مندی شروع می‌کنیم تا برای سال آینده مقدماتی را برای میزبانی خود فراهم کنیم یا اینکه در جلسه تصمیم می‌گیریم در بازی حاضر نشویم.

وی با اشاره به حضور مسئولان راه آهن در جلسه هماهنگی پیش از بازی که روز گذشته برگزار شد خاطرنشان کرد: به احترام سازمان لیگ مدیران ما در این جلسه حاضر شدند. اعلام کردیم که می‌خواهیم از حداقل میزبانی خود بهره ببریم و به همین دلیل اگر در بازی حاضر شویم با پیراهن قرمز که رنگ دوم تیم است وارد میدان می‌شویم.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن درباره اجاره آزادی افزود: ما هیچ کاری در این زمینه انجام نداده‌ایم. اگر قرار باشد بازی در آزادی برگزار شود ما اعلام کردیم که نه اجاره‌ای پرداخت می‌کنیم و نه کار دیگری خواهیم کرد.

علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ درباره عدم اجاره ورزشگاه آزادی از سوی مسئولان راه‌آهن خاطرنشان کرد: در آیین‌نامه به صراحت اعلام شده در موارد این چنینی سازمان لیگ می‌تواند وارد شود و تصمیمات لازم را بگیرد. اگر تصمیم سازمان مورد اعتراض باشگاه بود به شورای حل اختلاف خواهد رفت و در آنجا مشکل برطرف می‌شود. این بازی در صورتی که راه‌آهنی‌ها اعلام آمادگی کنند مشکلی برای برگزاری ندارد. http://hadidnews.com/vdcd990f.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما