تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳
شبکه من و تو به تنهایی نقش بزرگی در تغییر سبک زندگی ایرانی ها در این سالها داشته است.
آکادمی گوگوش از جان ایرانی ها چه می خواهد+عکس
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، استفاده از شبکه های ماهواره ای از موثرترین راههای تقابل فرهنگ غرب با فرهنگ اسلامی – ایرانی است و آنها به فراخور فعالیت هایشان بخشی از مردم را با خود همراه کرده اند.

یکی از این شبکه ها، تلویزیون "من وتو" است که برای تغییر سبک زندگی مردم کشورمان و تبدیل آن به زندگی سکولار غربی تلاش فراوانی به خرج می دهد. 




از رصد کامل برنامه های این شبکه انگلیسی که متاسفانه سیاهی لشکری آن را افرادی بیگانه پرست به عهده دارند، به راحتی می توان پاسخ این سوال را پیدا کرد که چرا باید به این گزاره باور داشته باشیم: "شبکه من و تو به تنهایی نقش بزرگی در تغییر سبک زندگی ایرانی ها در این سالها داشته است."

برای مثال به برنامه آکادمی موسیقی گوگوش توجه نمایید.

برنامه آکادمی موسیقی گوگوش علاوه بر مطرح کردن و جلب نظر بینندگان از سوی خواننده بدنام خاندان پهلوی، اهدافی را دنبال می کند که این اهداف صرفا نمی تواند به دنبال مطرح کردن دوباره گوگوش باشد. 



آکادمی موسیقی گوگوش با تمام زرق و برقی که دارد برنامه ی از پیش تهیه شده ای است که بینندگان را با یک نگاه جدید آشنا می کند و آنها را در واقع به سفری از سبک زندگی اسلامی – ایرانی به سبک زندگی غربی می برد و شما را در بین یک دوراهی رها می سازد که در نهایت بیننده باید یکی از آنها را انتخاب کند.

گرچه کسانی که در آن حضور می یابند از قماش همان سیاهی لشکرانی هستند که غالبا در غرب رشد داشته و به سبک زندگی آنها خو کرده اند اما هدف عوامل شبکه من و تو از نمایش این افراد ترویج سبک زندگی ای است که بیش از همه انگلیسی ها در گسترش آن نقش دارند، این همان زندگی سکولاری است. 



این نگاه خاص به زندگی، از نوع شرکت کنندگان تا شیوه چینش تماشاگران را در بر می گیرد که البته این کارها قبل از شروع برنامه آکادمی و حضور مطربان بر روی صحنه آغاز می شود .

در این برنامه آواز خوان ها در کلاس های مختلف شرکت می کنند و در کنار آموزش خوانندگی، سبک پوشش و آرایش فرموله آکادمی را هم به نمایش می گذارند، برای آنها در مقابل دوربین کلاس های مختلف ورزش و رقص می گذارند. شیوه آماده کردن رقابت دهندگان برای آمدن جلوی دوربین و ضبط کلیپ تصویری و خواندن جلوی تماشاگران انبوه هم از این قاعده مستثنی نیست. 



متخصصان پوشش و لباس به محل برگزاری مسابقات می آیند و تا نوع انتخاب لباس رقابت کنندگان دخالت می کنند و این دخالت به گونه ای به جزئی ترین شیوه های آرایش سر و صورت نیز کشیده می شود.

اینها همان دستورالعملی است که صادر می شود، نه فقط برای رقابت کنندگان در آکادمی گوگوش بلکه برای همه آدم های پای تلویزیون؛ همه ایرانی ها. http://hadidnews.com/vdcjoiev.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما