تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۹
من این گونه موش ها را در کانال ها و جوی های نیویورک دیده ام و خجالت نمی کشم که بگویم از آنها می ترسم. البته این ترس آگاهانه نیست بلکه بیشتر اکتسابی و بر مبنای تعصب است، به ما گفته اند آین قبیل موش ها با آدم ها جور در نمی آیند.
شیفته و شوکه موش های بزرگ تهران شدم
به گزارش حدیدنیوز، "والاس شاون" هنرپیشه مشهور آمریکایی در واکنش به انتشار اخبار و عکس هایی از گسترش موش های صحرایی بزرگ در تهران، گفت که از دیدن عکس های این موش های بزرگ شبفته و شوکه شده است. 

شاون ۶۹ ساله متولد وساکن نیویورک با دیدن تصاویر مربوط به موش های بزرگ شکار شده در تهران به خبرنگار نشریه " اینتلیجنسر" نیویورک؛ با تعجب از سایز بزرگ این موش ها گفت:" من باید آن را بررسی کنم، در این مورد خیلی نگران شدم."



شاون با اشاره به اینکه از موش های بزرگ می ترسد گفت که در نیویورک هم از این گونه موش ها دیده است،گفت:" من این گونه موش ها را در کانال ها و جوی های نیویورک دیده ام و خجالت نمی کشم که بگویم از آنها می ترسم. البته این ترس آگاهانه نیست بلکه بیشتر اکتسابی و بر مبنای تعصب است، به ما گفته اند آین قبیل موش ها با آدم ها جور در نمی آیند."

گفتنی است پیشتر اخبار مربوط به گسترش مبارزه با موش های صحرایی بزرگ در تهران ، بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکایی داشت و بیشتر رسانه های آمریکایی این خبر را با جزییات منتشر کردند. http://hadidnews.com/vdcgqn9q.ak9uw4prra.html
منبع : عصر ایران
نام شما
آدرس ايميل شما