تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۰
اتحادیه اروپا نیز همانند رژیم صهیونیستی علاقه ای به حل مسالمت آمیز پرونده هسته ای ایران ندارد.
سنگ اندازی اتحادیه اروپا در مسیر مذاکرات ایران و ۱+۵
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای با چشم بستن بر روی همکاری های تهران با آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان داد خواهان به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و ۱+۵ نیست.

به گزارش حدیدنیوز، رویترز نوشت: اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای، به تعویق افتادن موافقت ایران با بازرسی بازرسان آژانس از تاسیات هسته ای خود را غیر قبول خواند.

این بیانیه در حاشیه نشست شورای حکام صادر شد و در مورد مفاد آن میان اعضای اتحادیه اروپا اختلاف نظر وجود داشت و برای مثال سوئد خواهان نرمتر شدن لحن آن بوده است.

در بیانیه اتحادیه اروپا به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اشاره شده و آمده که این گزارش موجب افزایش نگرانی ها در مورد برنامه هسته ای ایران شده است.

اتحادیه اروپا در حالی این بیانیه را صادر کرده که تمامی کشورها و کارشناسان مذاکرات اخیر ایران و کشورهای ۱+۵ در آلماتی قزاقستان را مفید ارزیابی کرده و ابراز امیدواری کرده اند مذاکرات بعدی منجر به دستیابی نتیجه ای مشخص در این خصوص شود.

انتشار این بیانیه نشان می دهد که اتحادیه اروپا نیز همانند رژیم صهیونیستی علاقه ای به حل مسالمت آمیز پرونده هسته ای ایران ندارد و همچنان بدنبال ادامه اختلافات میان ایران و غرب است. http://hadidnews.com/vdcb9sb8.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما