تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۸
شاگردان یحیی در یک قدمی فینال جام حذفی

پرسپولیس با فتح نصف جهان به داماش رسید

دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.
پرسپولیس با فتح نصف جهان به داماش رسید
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ذوب آهن در وقت های اضافه به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد تا برای رسیدن به فینال به مصاف تیم داماش گیلان برود.

به گزارش حدیدنیوز، دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر میزبان خود به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در این دیدار که به قضاوت علیرضا فغانی و در حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم در طول ۹۰ دقیقه بازی نسبتا پایاپایی را به نمایش گذاشتند که در نیمه اول ذوب آهن برتری داشت و در نیمه دوم شاگردان یحیی گل محمدی عملکرد بهتری داشتند. با این حال در وقت اضافه اول این تیم فوتبال پرسپولیس بود که موفق شد در دقیقه ۱۱۱ توسط محمد نوری به گل برسد.

پس از این گل ذوب آهنی ها برای رسیدن به گل تساوی حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس انجام دادند که در دقیقه ۱۱۷ محسن مسلمان می توانست دروازه تیم مهمان را باز کند اما نیلسون این موقعیت را از حریف گرفت. در دقایق باقی مانده بازهم ذوب آهنی ها در تدارک باز کردن دروازه پرسپولیس بودند اما موفق به انجام این کار نشدند تا پرسپولیس با پیروزی برابر ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کند و روز ۱۶ فروردین به مصاف داماش برود.
http://hadidnews.com/vdcir5az.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما