تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۸
وزیر آموزش و پرورش از ممنوعیت تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در مدارس کشور خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، حمیدرضا حاجی بابایی درباره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در مدارس کشور گفت: مدارس کشور مجاز به تبلیغات درباره انتخابات ریاست جمهوری نیستند و اگر مدرسه ای دست به اینگونه فعالیتها بزند، تخلف کرده است.

وی افزود: جایگاه مدارس به گونه ای نیست که افراد و کاندیداها بخواهند از این فضا برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند و چنانچه معلمان و مدیران مدارس اقدام به تبلیغات کنند تخلف کرده و قطعاً با آنها برخورد می شود.

حاجی بابایی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تعیین تکلیف بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی توضیح داد: این موضوع را وزیر تعاون باید پاسخ دهند. اما در حال حاضر بیمه طلایی فرهنگیان شاغل هیچ مشکلی ندارد و فرهنگیان می توانند از آن استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه این وزارتخانه نیازمند ۶۰ هزار مشاور است و اینکه آیا آمادگی استخدام این مشاوران را دارد، توضیح داد: هم اکنون ۲۳ هزار مشاور در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند. اما برای جذب نیرو نیازمند مهندسی نیروی انسانی هستیم و باید به مرور زمان و با توجه به افراد بازنشسته اقدام به جذب نیروهای متخصص کنیم که این مهم با گذشت زمان امکانپذیر است. http://hadidnews.com/vdcamyn6.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما