تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۰
تازه ترین اخبار انتخاباتی

محسن رضایی رسما اعلام کاندیداتوری کرد

محسن رضایی ، در جمع مرزبانان استان کردستان کاندیداتوری خود را رسماً اعلام کرد.
محسن رضایی رسما اعلام کاندیداتوری کرد
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع مرزبانان استان کردستانکاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را رسماً اعلام کرد. 

به گزارش حدیدنیوز، تازه ترین اخبار انتخاباتی ریاست جمهوری را می توانید هرروز در سراج۲۴ مشاهده کنید.

آیت‌الله محمد خامنه‌ای: رئیس‌جمهور آینده باید موضعش را در قبال فتنه مشخص کند

آیت‌الله محمد خامنه‌ای رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا گفت: رئیس‌جمهور آینده باید روشن و صریح مواضع خود را در برابر عاملین فتنه ۸۸ و معاونین و شرکای آنها و به تعبیر معروف گروه «أسرجت و ألجمت و تنقبت لقتال» بیان کند.



رییس ستاد ائتلاف سه‌گانه: خبر کناره‌گیری ائتلاف سه‌گانه به نفع هاشمی کذب محض است

حسین مظفر رئیس ستاد ائتلاف سه‌گانه با بیان اینکه خبر کناره‌گیری ائتلاف سه‌گانه به نفع آقای هاشمی کذب محض است گفت: به صلاح آقای هاشمی نیست در زمین دیگران بازی کند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع مرزبانان استان کردستانکاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را رسماً اعلام کرد. سایت شخصی محسن رضایی قرار است وی به زودی در بیانیه‌ای رسمی مواضعش را در این خصوص اعلام کند.



باهنر: مجموعه آرای حداد، ولایتی و قالیباف زیر ۳۰ درصد است 

محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: در آخرین نظرسنجی​ها، مجموع آرای قالیباف، ولایتی و حداد کمتر از ۳۰ درصد بوده است. هاشمی و خاتمی و قالیباف در صدر نظرسنجی‌ها هستند.



فعالیت لاریجانی، آل اسحاق، باهنر و پورمحمدی تا زمان ثبت نام نامزدها

آخرین ارزیابی ها از طیف جبهه پیروان خط امام و رهبری نشان می دهد که تا زمان ثبت نامها نامزدهای این جبهه (لاریجانی، آل اسحاق، باهنر و پورمحمدی) به همراه منوچهر متکی که اعلام کاندیداتوری کرده به فعالیت می پردازند .

غیر از علی لاریجانی که از نگاه این جبهه تنها در صورتیکه بتواند وزن رایی بین سه تا پنج میلیون داشته باشد وارد رقابت های انتخاباتی شود، باقی کاندیداها وارد چانه زنی و سهم خواهی با ائتلاف سه گانه شده و به اسم ائتلاف خواستار سهم در دولت آینده خواهند شد.

بر این اساس تلاش خواهد شد تا محمدرضا باهنر به عنوان معاون اول، یحیی آل اسحاق به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت و مصطفی پورمحمدی به عنوان وزیر اطلاعات ،سعیدی کیا وزیر راه و شهرسازی و امور زیربنایی، چمران وزیر کشور و شریعتمداری وزیر صنعت معدن تجارت معرفی شوند.

همچنین برخی لایه های این طیف معتقدند باید توان جبهه پایداری را نیز به کار گرفت و از آقایان محصولی به عنوان وزیر رفاه و همچنین لنکرانی به عنوان وزیر بهداشت بهره برد.

ابوترابی فرد: به تکلیف قطعی برسم کاندیدا می شوم
محمدحسن ابوترابی فرد عضو جامعه روحانیت مبارز و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: دوستان زیادی از جامعه روحانیت مبارز، حوزه علمیه و نهادهای علمی و مجامع روحانی و همچنین ایثارگران و آزادگان از من برای حضور در عرصه انتخابات و کاندیداتوری دعوت کرده اند که در صورتی که به تکلیف قطعی برسم و شرایط فراهم شود در کنار دیگر کاندیداها وارد عرصه انتخابات خواهم شد.

حمایت جبهه «پیشگامان خدمت» از کاندیداتوری متکی/ نشست خبری «متکی»روز سه‌شنبه برگزار می‌شود

مسعود جوراب‌لو دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت جبهه متبوعش را ظرفیت جدیدی از حامیان کاندیداتوری متکی برای انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت:از سایر گروه‌های سیاسی و مسئولان سابق در کابینه نهم نیز برخی افراد به این ائتلاف اضافه می‌شوند.

سخنرانی محصولی درباره «انتخاب اصلح» در دانشگاه چمران

صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری فردا در دانشگاه شهید چمران اهواز درباره «انتخاب اصلح» سخنرانی خواهد داشت. این مراسم پس از نماز ظهر و عصر از سوی انجمن اسلامی این دانشگاه برگزار می‌شود.

زمزمه‌های نامزدی زاکانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری

علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در جمع اصولگرایاناصفهان گفت: نخ تسبیح هدایت کشور و ستون فقرات دولت باید در دست اصول‌گرایانی باشد که معتقد واقعی به گفتمان‌های انقلاب اسلامی بوده و فدایی ولایت باشند.

وی همچنین امروز در نشستی خبری در تشریح عدالت‌گستری و الزام این محور در فضای جامعه گفت: جمعیت رهپویان بعد از عید مواضع خود در مورد موضوعات مختلف و نقطه نظرات را به صراحت بیان می‌کند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف: همه ملزم به پذیرش کاندیدای نهایی فرآیند اصولگرایان هستیم

احمد کریمی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: کاندیدای نهایی کسی است که از فرایند مجموعه اصولگرایان به عنوان شخص اول معرفی شود؛ همه ملزم به پذیرش آن هستیم چه آن شخص از جبهه پیروان، جامعتین و یا ائتلاف سه گانه باشد.

سبحانی در نشست تخصصی هدفمندی یارانه‌ها

حسن سبحانی، نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به دعوت بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در نشست تخصصی هدفمندی یارانه‌ها حضور می‌یابد.

رییس انجمن اصلاحات: تابع تصمیمات انتخاباتی جبهه اصلاحات هستیم

احمد خرّم وزیر راه دولت خاتمی که اکنون ریاست انجمن اصلاحات را بر عهده دارد از تعطیلی جلسات این انجمن از سال ۸۸ خبر داد اما گفت که تشکل متبوعش در انتخابات آتی هماهنگ با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عمل می‌کند.

همایش انتخاباتی حزب مردم سالاری پنج شنبه در قم برگزار می‌شود

میرزابابا مطهری نژاد رئیس ستاد انتخاباتی حزب مردم سالاری گفت:رئیس ستاد انتخاباتی حزب مردم سالاری از برگزاری همایش انتخاباتی حزب متبوعش در پنج شنبه هفته و در استان قم جاری خبر داد.


روحانی: برای عبور از شرایط فعلی نیاز به دولت فراجناحی داریم
حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان این‌که«متاسفانه به چشم‌انداز مورد نظر در برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله به اندازه لازم نزدیک نشده‌ایم» گفت: در بعضی از بخش‌ها چشم‌انداز را دورتر می‌بینیم. برای عبور از شرایط فعلی نیاز به دولت فراجناحی داریم.

خلأ کاندیدای اصلح را با حضور تکلیف‌مدارانه در انتخابات پر کنید

بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه علم و صنعت، طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر بهداشت دولت نهم، از آنها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دعوت کردند.



استراتژی " تصاحب لایه های دوم دولت آینده" کلید خورد
بخشی از اصولگرایان خصوصا طیف سنتی این جناح برای ریاست جمهوری استراتژی را با عنوان حضور در رده دوم قوه مجریه را آغاز کرده است.الگوی ائتلاف سه گانه اصولگرایان(ولایتی، حدادعادل، قالیباف) و وزن اجتماعی و سیاسی آن موجب شده تا عده ای با الگو گیری از آن ائتلافهای دیگری را شکل دهند و برای دستیابی به لایه های مدیریتی دوم قوه مجریه تلاش نمایند http://hadidnews.com/vdcb5fb8.rhbz9piuur.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما