تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۹
باستان شناسان اعتقاد دارند بعضی از گنجهایی در کره زمین وجود دارند که هنوز هم در جایی منتظر کسی هستند که بتواند آنها را کشف کند.
به گزارش حدیدنیوز، در فیلمهای ایندیانا جونز شخصیت اصلی داستان همیشه گنجهای گمشده را کشف می کند ولی در دنیای واقعی هیچ وقت حوادث فیلمهای قهرمان داستانهای جونز حادث نمی شود.

باستان شناسان اعتقاد دارند بعضی از گنجهایی در کره زمین وجود دارند که هنوز هم در جایی منتظر کسی هستند که بتواند آنها را کشف کند.

این گنجها در حوادث و جنگهای تاریخ بشریت گمشده اند و تا کنون کسی ردی از آنها نیافته است. در زیر همراه تصویر مختصری درباره این گنجها آمده است:



گنج آلامو

گفته می شود در جریان جنگهای داخلی آمریکا در تگزاس در منطقه آلامو مقدار عظیمی طلا و نقره در جایی ناشناخته دفن شده است. 





اتاق آمبر

این اتاق کاملاً از جنس طلا و الماس در قرن ۱۸ میلادی برای فردیچ اول پادشاه پروس ساخته شد ولی اکنون اثری از آن نمانده است. 




Flor do Mar

در سال ۱۵۰۲ میلادی کشتی پرتغالی به نام فلور دومار مشهور به گل دریا ساخته شد. این کشتی مجلل آن زمان در سال ۱۵۱۱ در طوفانی سخت ناپدید شد.





طلاهای لئون

در سالهای ۱۹۳۰ یک میلیونر معروف مکزیکی به نام لئون ترابوکو مقادیر زیادی طلا در صحرای مکزیک مخفی کرد تا قیمت آن بالا برود ولی جای آنها را گم کرد و تا کنون کسی نتوانسته این طلاها را پیدا کند.



گنج بلکبرد

مشهورترین دزد دریایی قرن هجدهم میلادی شخصی به نام بلکبرد نام داشت که گفته می شود در جزیره ای در شمال کارولینا گنجینه ای عظیمی از اشیاء به سرقت رفته از اموال تاجران را مخفی کرده است ولی تا کنون کسی نتوانسته به این گنج دست یابد.



گنج فراماسونرها

گفته می شود گروههای فراماسونر آمریکایی در سال ۱۱۱۴ بعد از میلاد مسیح گنج عظیمی مخفی کرده اند که بارها هالیوود از آن فیلمهایی ساخته است در این فیلمها این گنج کشف می شود ولی حقیقت این است که تا کنون کسی اثری از آن ندیده است. http://hadidnews.com/vdca0un6.49n0y15kk4.html
منبع : 24
نام شما
آدرس ايميل شما