تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: با وجود اینکه کمیته انضباطی به خاطر حرف های من در خصوص اشکالات داوری ۲۰ میلیون تومان جریمه ام کرده است به هیچ وجه ناراحت نیستم و از حق پرسپولیس نخواهم گذشت.
به گزارش حدیدنیوز، محمد رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این ۲۰ میلیون تومان جزو هزینه هایی است که باید بپردازم و من حاضرم بیشتر از این مبالغ را نیز پرداخت کنم زیرا معتقدم در راهی که پا گذاشته ام کوتاه نخواهم آمد و بخاطر اشتباهات فراوان در فدراسیون فوتبال، دپارتمان داوری و مجموعه فوتبال است که باید متحمل چنین هزینه هایی شویم اما آنها چه محروم و چه اخراج و چه تعلیقم کنند به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

** پول های فدراسیون به کجا می رود؟

وی تصریح کرد: از زمانی که من وارد پرسپولیس شدم این باشگاه جریمه های بسیاری را به کمیته انضباطی فدراسیون پرداخت کرده است و به حمداله همچنان ما را جریمه می کنند اما سوال من این است که این پول ها به کجا می رود؟

پول های حق پخش تلویزیون، پول های حاصل از بلیط فروشی ها و درآمدهای حاصل از تبلیغات دور استادیوم به کجا می رود؟

** من و فتح الله زاده مشکل مالی داریم!

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: شاید هیچیک از علاقمندان به فوتبال باور نکند که من و فتح اله زاده مشکل مالی داریم و در چند روز اخیر با وی صحبت های زیادی در خصوص چگونگی پرداخت هزینه های هتل، مسابقات و غیره داشتیم و تلاش هر دوی ما این است که به هر طریقی بتوانیم این هزینه را جبران کنیم اما هنوز خبری از پرداخت مطالبات ما در خصوص پخش تلویزیونی، بلیط و تبلیغات در زمین به باشگاه های پرسپولیس و استقلال نیست.

** نباید وارد فوتبال می شدم!

وی ادامه داد: من نباید وارد فوتبال می شدم اما حالا که قبولش کرده ام نباید عقب نشینی کنم و با توجه و به اینکه روزهای بسیار سختی داريم و دو باشگاه مردمی مشکل مالی دارند اما از موضع خود عقب نشینی نمی کنم .

رویانیان خاطر نشان کرد: ما در روزهای حساسی قرار گرفته ایم چرا که فدراسیون فوتبال از کسی که مدیریت ضعیفی دارد و انسان ناکار آمدی است که تمامی شئون داوری را به زیر سوال برده دفاع می کند و تمامی باشگاه ها را به نابودی می کشاند و این یک اتفاق بد در فوتبال ماست در حالیکه علم مدیریت بیان می کند که اگر یک مدیر اشتباهی انجام داد باید آن را قبول کند و یا درصدد اصلاح آن بر آید که رئیس دپارتمان داوری به هیچ وجه روحیه اصلاح ندارد.

** ده مربی و بازیکن به برزیل دعوت شدند!

محمد رویانیان در پایان تاکید کرد: پنج مربی و پنج تن از بازیکنان پرسپولیس از کشور برزیل دعوت نامه های خود را دریافت کرده اند و اکنون منتظر دریافت روادید خود هستند تا آماده شود و در صورت اینکه بتوانیم هزینه های این سفر را پرداخت کنیم و روادید این پنج مربی و پنج بازیکن آماده شود تا پیش از سال جدید به برزیل اعزام خواهند شد. http://hadidnews.com/vdcc0sqs.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما