تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۱
نشست های تحصصی نمایشگاه رسانه های دیچیتال انقلاب اسلامی

برخی رسانه های غربی به ناچار علیه ایران شبهه افکنی می کنند

این دست نمایشگاه ها می تواند بستر آگاهی را فراهم کند.
برخی رسانه های غربی به ناچار علیه ایران شبهه افکنی می کنند
به گزارش حدیدنیوز، در اولین نشست تخصصی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی مطرح شد :

* رائفی پور:بصیرت دهی و آگاهی باید از یک نقطه ای شروع شود

رائفی پور ، گفت:مردم به مرور زمان نسبت به برخی موضوعات آگاهی پیدا می کنند ،این دست نمایشگاه ها می تواند بستر این آگاهی را فراهم کند.



علی اکبر رائفی پور ، محقق برجسته کشور در حاشیه نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ، در گفتگو با خبر نگار «سراج ۲۴» ، گفت: یک زمان مردم طریقه استفاده از بلوتوث را نمی دانستند اما امروز فهمیده اند که چطور می توانند از موبایل و بلوتوث استفاده کنند و برخی اطلاعات را در اختیار دیگران نگذارند.

وی ادامه داد: این آگاهی ها باید از طریق رسانه ها و به خصوص صدا و سیما صورت بگیرد و در آن فیلتر ها و صافی ها کمتر باشند تا مردم به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند.

این محقق برجسته کشور در پایان تا کید کرد :این آگاهی دهی و بصیرت افزایی ها باید بالاخره از نقطه ای آغاز شود و این نمایشگاه می تواند نقطه آغاز باشد.


نماینده مردم تهران مطرح کرد؛
برخی رسانه های غربی به ناچار علیه ایران شبهه افکنی می کنند

محمد سلیمانی نماینده مجلس نهم در حاشیه نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت:امروز غالب رسانه های معاند با جمهوری اسلامی ایران دو دسته اند یا دشمن قسم خورده اند و یا مجبورند علیه ایران جبهه بگیرند. 



وی ادامه داد: گروه اول به هیچ عنوان نمی توانند پیشرفت ایران را در حالی که تحریم هم هستند ببینند و مشاهده می کنیم که حجم این دشمنی تا چه اندازه زیاد شده و مطمئنا این روند ادامه دارد.

این عضو جبهه پایداری افزود: یک گروه کسانی هستند که با توجه به پیشرفت ایران در عرصه هوا و فضا و عملکرد آن ها را زیر سوال برده و به مدیران و رهبران فشار می آورند تا یک عده ای به ناچار بر علیه ایران جبهه بگیرند و شبهه افکنی کنند.

وی در پایان تاکیید کرد:برگزاری این دست نمایشگاه ها مطئنا گام مثبتی در جبهه ای کردن رسانه ها خواهد بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان در غرفه «سراج۲۴» مطرح کرد: 

* برخی نمایندگان هنوز استیضاح وزیر کار را درست می دانند

حجت الاسلام موسوی لارکانی نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه این سات خبری در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز عنوان کرد : حضرت آیت الله خامنه ای با سخنان امروز خود خط اصلی برخود یا مذاکره با آمریکا را به سیاسیون و ملت ایران نشان دادند . 



وی در ادامه به ماجرای استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به این مطلب که حضرت آیت الله خامنه ای در رابطه با این موضوع مواضع صریحی را ابراز داشتند و این اتفاقات را از امور نا خوش آیند برای ملت دانستند باید با توجه به فصل الخطاب بودن سخنان ایشان هر چه زودتر باید به اختلافات رخ داده میان دولت و مجلس پایان داد .

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد : مطالبی که امروز رهبر معظم انقلاب در رابطه با اشتباه بودن استیضاح فرمودند باید فصل الخطاب قرار گیرد و سخنان افرادی نظیر علی مطهری مبنی بر درست بودن اصل استیضاح اصلا قابل قبول نیست .

لارکانی در پایان ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان و یاری خدا مشکلات اقتصادی و گرانی های به وجود آمده برای کشور ختم به خیر شد . http://hadidnews.com/vdcdoo0f.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما