تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۹
قهرمان پارالمپیک نامزدش را به قتل رساند

هدیه ولنتاین دردسرساز شد!

"اسکار پیستوریوس" مشهورترین دونده معلول جهان که با پاهای مصنوعی می‌دود، نامزدش را به قتل رساند.
هدیه ولنتاین دردسرساز شد!
به گزارش حدیدنیوز، "اسکار پیستوریوس" مشهورترین دونده معلول جهان که با پاهای مصنوعی می‌دود به جرم قتل نامزد خود در خانه اش توسط پلیس آفریقای جنوبی دستگیر شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که نامزد این قهرمان بازیهای پارالمپیک قصد داشت با هدیه ولنتاین همسرش را غافلگیر کند. 

به گزارش پلیس این قتل در ساعت ۴ صبح روز پنجشنبه رخ داده و پیستوریوس با یک کلت ۹ میلیمتری نامزدش را به قتل رسانده است. این در حالی است که گفته می شود پیستوریوس نامزدش را با دزد اشتباه گرفته و به سمت او شلیک کرده است. در گزارش پلیس ذکر شده دو گلوله به سر و شانه نامزد پیستوریوس اصابت کرده و او بلافاصله جان خود را از دست داده است. 



به نظر می رسد این حادثه تلخ یک اتفاق بوده چرا که نامزد ۳۰ ساله پیستوریوس درست ۱۴ ساعت قبل از مرگش در صفحه توئیتر خود نوشته:«چه ایده ای برای سورپرایز کردن همسر خود در روز ولنتاین دارید؟".

همسر پیستوریوس تصمیم می گیرد برای غافگیر کردن او ساعت ۴ صبح به خانه اش برود که این غافلگیری به قمیت جانش تمام می شود. گفته می شود پیستوریوس هنوز کاملا شوکه است و وضعیت مناسبی ندارد.

پیستوریوس یکی از پر افتخارترین ورزشکاران معلول جهان است و در پارالمپیک های ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۲ لندن به مدال های طلا دست یافته است. او همچنین در رقابتهای المپیک در کنار ورزشکاران سالم نیز رقابت کرده است. http://hadidnews.com/vdcdzo0f.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما