تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۶
بررسی اسناد و سوابق این مرد قاتل نشان داد که دیوید اسکات که ساکن يوتای امریکا بود از مدت‌‌‌ها قبل با مشکل افسردگی شدیدي روبرو شده بود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگرچه کسی نمی تواند منکر افزایش روز افزون استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک شود اما سوء استفاده های فراوانی که از این فضا می شود در حوزه هایی مانند کلاهبرداری، ارتباطات غیراخلاقی، انتشار تصاویر شخصی و محرمانه از جمله موضوعاتی است که باعث ترس خانواده ها از حضور عزیزان خود در این فضا شده است.

یکی از موضوعاتی که اخیرا در شبکه های اجتماعی بروز پیدا کرده، خبر دادن از وقوع اتفاقات وحشتناک و تلخ مانند خودکشی یا قتل است که این موضوع باعث هشدارهای متعدد کارشناسان اجتماعی نیز شده است چراکه تاثیر بدی روی کاربران می گذارد.

اخیرا نیز مردی در يوتای امریکا پس از قتل همسرش و چند ساعت پیش از مرگ خود، با گذاشتن تصویری خانوادگی در صفحه فیس ‌بوکش برنامه جنایت هولناک خود را برای دیگر کاربران شرح داده بود. این مرد در پیام اینترنتی خود گفته بود: من و همسرم تا ساعتی بعد به ملاقات مرگ می ‌رویم!

این موضوع با جدیت توسط کاربران و دوستان وی مورد بررسی قرار نگرفت تا اینکه دیوید اسکات دونالدسون ۳۷ ساله با پلیس تماس گرفت و گزارش این قتل و خودکشی خود را به آنها اعلام کرد و سپس با شلیک گلوله ‌ای به زندگی خود پایان داد. 


دیوید و همسرش

زمانی که مأموران در پی این گزارش به محل رسیدند با جنازه ‌‌‌های این زوج روبرو شدند، این در حالی بود که فرزندان ۱۳ و ۱۱ ساله و دو قلو‌‌های ۷ ساله آنها در گوشه اتاق از ترس پنهان شده بودند.

بررسی اسناد و سوابق این مرد قاتل نشان داد که دیوید اسکات که ساکن يوتای امریکا بود از مدت‌‌‌ها قبل با مشکل افسردگی شدیدي روبرو شده و چند وقتی نیز برای درمان بیماری‌ اش در بیمارستان روانی بسر می ‌برد و اگر دوستان وی، این پیام وی را به پلیس اطلاع می دادند، این جنایت رخ نمی داد. http://hadidnews.com/vdciq5az.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما