تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۸
سرمربی پرسپولیس می‌گوید هری پاتر نیست که بتواند برای این تیم جادو کند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی پرسپولیس برابر گهر و صعود این تیم به رده ششم جدول گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. اما در ادامه بازیکنان به لاک دفاعی رفتند و احساس کردند که می‌توانیم با همین یک گل به پیروزی برسیم. پس از دو گلی که از گهر دریافت کردیم موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم که از دو فرصت استفاده کرده و به پیروزی رسیدیم.

وی با تبریک به تیم گهر گفت: آن‌ها بسیار جاندار فوتبال بازی کردند و اگر همین روند را از ابتدای لیگ شروع می‌کردند، اکنون وضعیت بسیار بهتری داشتند. به هر صورت باید به این تیم تبریک بگویم. همچنین می‌خواهم از تماشاگران تشکر کنم که حتی در زمان پیش بودن حریف باز هم از پرسپولیس حمایت کردند. من به عنوان یک پرسپولیسی همه چیز خود را از این هواداران می‌دانم اما این را هم بگویم که به تنهایی نمی‌توانم معجزه کنم.

گل‌محمدی افزود: با توجه به اتفاقاتی که از قبل آغاز شده، یک شبه نمی‌توان معجزه کرد. من هری پاتر نیستم که بخواهم جادو کنم و پرسپولیس را نجات دهم اما از زمانی که آمده‌ام تلاش داشتم که تیم خوب کار کند. فکر می‌کنم کسب ۵ پیروزی و ۵ تساوی کارنامه بدی با توجه به مشکلاتی که داشتیم نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شما بهترین بازیکنان ایران را دارد پس چرا نمی‌توانید نتیجه بگیرید گفت: داشتن بهترین‌ها همیشه دلیل پیروزی نیست. در نیم فصل نخست پرسپولیس با مشکلات بزرگی روبه‌رو بود که به اعتقاد من بخش عمده آن مربوط به بیرون از پرسپولیس بود. مشکلات داوری را هم به این اتفاقات اضافه کنید. البته بخشی از مشکلات هم مربوط به خود ژوزه بود که به دلیل حضور دیرهنگامش در پرسپولیس و ناآشنا بودنش با بازیکنان، نتوانست ارتباط خوبی ایجاد کند و امتیازهای زیادی را از دست دادیم. همین از دست دادن امتیازها باعث شد اعتماد به نفس بازیکنان از بین برود.

گل‌محمدی افزود: فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است. مثلا همین تیم گهر با وجود اینکه در رده هفدهم قرار دارد اما تیم بسیار خوبی است. در این لیگ هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. ما امتیازهای زیادی را از دست داده‌ایم. در ۵ بازی مساوی کردیم که در بعضی از آن‌ها می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما بعضی مشکلات مثل داوری مانع از موفقیت ما شد. به هر حال اینکه انتظار داشته باشیم پرسپولیس همه بازی‌ها را ببردانتظار زیادی است و ما برای کسب نتایج بهتر به زمان نیاز داریم و گذشت زمان خیلی از مشکلات را حل می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال می‌تواند به پیروزی برسد اما پرسپولیس چنین شرایطی ندارد گفت: استقلال ثبات خوبی داشته است. آن‌ها هدفمند بازیکن گرفتند و تمرین‌هایشان را خیلی زود شروع کردند. استقلال در نیم فصل امتیازهای بسیار خوبی گرفت و همین مسئله به آن‌ها کمک کرد، درست برعکس ما که امتیازهای زیادی را از دست دادیم. این ثبات باعث شده اکنون استقلال در صدر جدول باشد.

گل‌محمدی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا قبول دارد پرسپولیسی‌ها به دنبال برد بودند اما تلاش‌شان زیاد نبود، گفت: بر سر بازیکنان ما چیز خاصی نیامده. وقتی توانستیم نتیجه عقب افتاده را جبران کنیم، پس نمی‌توان گفت این بازیکنان بی‌غیرتند یا کم‌کاری می‌کنند. ما هم انگیزه داشتیم ولی بعد از زدن گل اول کمی گهر را دست کم گرفتیم. انصافا تیم گهر هم گل‌های قشنگی به ما زد. یک پنالتی هم از دست دادیم که اگر گل می‌شد، بازی ۴ بر ۲ به پایان می‌رسید. به همین علت قبول ندارم که بازیکنانم در این دیدار کم‌کاری کردند.

او در ادامه درباره داوری و آسیب دیدن کمک‌داور پس از بازی گفت: من این حرکت را محکوم می‌کنم و واقعا جای تعجب دارد. داوران در این فوتبال قشر مظلومی هستند و زحمت می‌کشند. اخیرا هم در مطبوعات از صحبت من درباره سطح داوری برداشت‌های غلطی شده که باید بگویم من چنین حرفی را نزده‌ام و اعتقاد دارم که به داوران باید احترام گذاشت. یک بار دیگر هم اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، آن را محکوم می‌کنم و از این بابت متاسفم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که گل‌نزدن کریم انصاری‌فرد به دلیل مخالفت با پیشنهاد باشگاه‌ خارجی بوده یا خیر، گفت: تیم ما تیم شناخته شده‌ای برای حریفان است. من خودم در این چند بازی از انصاری‌فرد راضی نبوده‌ام. کریم خودش باید فکر کند که چه اتفاقی برایش افتاده. شاید اگر سال بعد پیشنهاد بهتری داشته باشد از ما جدا شود، ولی خودش نخواست این فصل از پرسپولیس برود. او بازیکن جوان و خوبی است. او باید دوباره با تمرین‌های منظم به تیم برگردد و خودش را پیدا کند.

گل محمدی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا قبول دارد تیمش در جناح چپ ضعیف است و چرا مهره‌های دیگر را در این پست امتحان نمی کنید ، گفت: سعی می‌کنیم بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم اما باید بازیکنان ما به خودشان بیایند. ما با آن‌ها تمرین می‌کنیم و باقی مسائل به خود آن‌ها برمی‌گردد. در حال حاضر در رتبه ششم جدول هستیم و این در حالی است که از اول فصل به این رتبه نرسیده بودیم. همین مسئله اعتماد به نفس بهتری به ما در ادامه لیگ می‌دهد و ما را کمک می‌کند.

گل‌محمدی در پاسخ به اینکه آیا دعوت نشدن حقیقی و نوری به تیم ملی باعث افت آن‌ها شده است، گفت: آقای کی‌روش با دقت مسابقه‌ها را نگاه می‌کند و من خودم اگر جای کی‌روش بودم با توجه به سه بازی گذشته پرسپولیس آن‌ها را دعوت نمی‌کردم. البته نوری وضعیت بهتری دارد. با این حال ما تمرین‌هایی که باید انجام دهیم را برگزار می‌کنیم و شرایط روحی با خود آن‌هاست.

او در پایان در پاسخ به اینکه این دو بازیکن پیش از این بازیکن‌های آماده‌ای بودند، گفت: بله، آن‌ها بهترین بازی را برای تیم ما ارائه می‌دادند ولی ما هم به نظر آقای کی‌روش احترام می‌گذاریم.
http://hadidnews.com/vdcjvtev.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما