تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱
بداخلاقی های سیاسی سران نظام با هم

مخاطبین اصلی وحدت و بازی در زمین دشمن!+فیلم

مسئله وحدت را باید جدی بگیرند، همه، در درجه اول نخبگان. نخبگان سیاسی...
مخاطبین اصلی وحدت و بازی در زمین دشمن!+فیلم

رهبر معظم انقلاب در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند: «مسئله وحدت را باید جدی بگیرند، همه، در درجه اول نخبگان. نخبگان سیاسی، نبگان دینی، نخبگان دانشگاهی، نخبگان حوزه های علمیه، در همه جا، همه مسئله وحدت را جدی بگیرند...من کسی را متهم نمی کنم به این که عالماً عامداً دارد نقشه دشمن را انجام می دهد، اما به طور قطع و یقین می گویم هر حرکت اختلافی به هر شکلی در میان ملت های مسلمان یا در درون یک کشور میان افراد آن کشور، این بازی کردن در زمینی است که دشمن آن زمین را تعیین کرده است، کمک به دشمن است.»


به گزارش حدیدنیوز، چند روز پیش بود که همه شان دور هم جمع شده بودند و رهبر انقلاب در جمع مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی برایشان سخنرانی کرد و از وحدت و نبود اختلاف برایشان گفت.برخی مهمانان خارجی با دقت و با گوشی صحبت های رهبر انقلاب را گوش می دادند، اما برخی دیگر که فارسی هم خوب بلدند انگار یک گوششان در شده و گوش دیگرشان دروازه.

رهبر معظم انقلاب در این جلسه فرمودند:

«مسئله وحدت را باید جدی بگیرند، همه، در درجه اول نخبگان. نخبگان سیاسی، نبگان دینی، نخبگان دانشگاهی، نخبگان حوزه های علمیه، در همه جا، همه مسئله وحدت را جدی بگیرند.»

همین هایی که تا کم می آورند پای رهبری را وسط می کشند و از آن مایه می گذارند و رهبری را خرج مقاصد شخصی و حزبی شان می کنند. همین هایی که وقتی می خواهند نطق کنند ابتدا با سلام به مقام معظم رهبری حرف خود را شروع می کنند. اما وقتی شروع می کنند نه دیگر رهبری سرشان می شود و نه مردم. انگار نه انگار که همین چند روز پیش در بیت رهبری به بهانه وحدت دور هم جمع شده بودند و اصلا انگار نه انگار کسی درمورد وحدت حرفی زده بود.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در همان جلسه در بخشی از بیاناتشان فرمودند:

«من کسی را متهم نمی کنم به این که عالماً عامداً دارد نقشه دشمن را انجام می دهد، اما به طور قطع و یقین می گویم هر حرکت اختلافی به هر شکلی در میان ملت های مسلمان یا در درون یک کشور میان افراد آن کشور، این بازی کردن در زمینی است که دشمن آن زمین را تعیین کرده است، کمک به دشمن است.»

اتفاقات روز یکشنبه مجلس در جلسه استیضاح وزیر کار در نوع خود کم نظیر بود، اتفاقاتی که نه در شأن مجلس و نه رئیس جمهور بود.


مخاطبان اصلی وحدت در زمین دشمن | دانلود فیلم


مجلس و رئیس جمهوری که واژه ی اسلامی را به یدک می کشند، در حضور میلیون ها شنونده رادیویی وقایعی را رقم زندند که تا مدت ها خوراک رسانه های ضد نظام را فراهم کرد.

بی بی سی فارسی گزارش داد: «جلسه استیضاح وزیر کار ایران به درگیری بی سابقه محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری و علی لاریجانی رئیس مجلس منجر شد.»

بداخلاقی های سیاسی سران نظام با هم و شخصی شدن اختلافات آنان، مردم را خسته کرده. مردمی که سالیان سال پای نظام و انقلاب ایستادند و در همه مقاطع از انقلاب دفاع کردند دیگر توان تحمل دعوای شخصی سران نظام را ندارند.

در شرایطی که تحریم ها وضعیت معیشتی مردم را هدف قرار داده، مردم بیش از هر چیز نیاز به وحدت دارند. وحدتی که رهبر انقلاب از آن سخن می گویند اما متاسفانه سران نظام نه تنها به آن گوش نمی دهند، بلکه سعی در از بین بردن وحدت نیز دارند.

رهبر معظم انقلاب در آستانه ۱۳ آبان ۹۱ در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان فرمودند:

«اختلافات را به مردم نباید کشاند، احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف نباید تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات هرکسی احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد قطعاً خیانت به کشور کرده.»

مردم با تحریم ها کنار می آیند اما با اختلافات مسئولان و سران نظام هرگز. و البته حافظه مردم نیز هیچوقت این خیانت ها را فراموش نخواهد کرد.

http://hadidnews.com/vdcg7z9q.ak93x4prra.html
منبع : فرهنگ
نام شما
آدرس ايميل شما