تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۶
مارادونا:متقلب و بدهکار نیستم

درخواست مارادونا از رئیس جمهور ایتالیا

بازیکن افسانه‌ای پیشین فوتبال آرژانتین و جهان گفت:‌ هیچ‌گونه بدهی مالیاتی نداشته، چیزی را به یغما نبرده‌ و دوست دارم با اجازه رئیس دولت ایتالیا به این کشور بازگردم.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، «دیگو مارادونا»‌ در گفت‌وگویی با شبکه تی‌وی کانال اظهار داشت: ‌برخلاف آنچه تاکنون در رسانه‌ها عنوان شده، من مرتکب خطایی در زمینه مالیات نشده و هیچ بدهی به دستگاه مالیاتی ایتالیا ندارم. در پرداخت مالیات، مرتکب تقلب نشده‌ام. پس منصفانه نیست ایتالیایی‌ها به من اجازه بازگشت ندهند.

وی این اظهارات را چند روز پس از انتشار خبر به جریان افتادن مجدد پرونده مالیاتی‌اش بر زبان آورد.

براساس اعلام رسانه‌‌ها اداره مالیات ایتالیا هم اکنون در حال بررسی پرونده‌ای است که گفته می‌شود وی در سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱ که در تیم ناپل بازی کرد، از پرداخت عوارض مالیاتی خود که بالغ بر ۳۷.۲ میلیون یورو بوده ، به شکل‌های مختلف امتنا کرده است.

پیش‌تر در سال ۲۰۱۱ دادگاه مالیاتی ایتالیا اعلام کرد کاپیتان اسبق آرژانتینی‌ها مرتکب خطا شده و تا زمانی که رقم فوق را نپردازد، اجازه سفر و ورود به خاک این کشور را نخواهد داشت.

با این حال هفته گذشته یکی از وکلای این ستاره اعلام کرد مشکل وی پس از سال‌ها برطرف شده است.

مارادونا با این حال افزود: من هیچ چیز را به یغما نبردم و سند‌سازی هم نکردم. هیچ سند و مدرکی وجود ندارد دال بر اینکه مجرم باشم. حتما درخواستی رسمی به جیورجیو ناپولیتانو (رئیس جمهور ایتالیا) خواهم نوشت و از وی خواهم خواست به من اجازه بازگشت به این کشور و شهر ناپل را دهد. http://hadidnews.com/vdcfcxdy.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما