تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۶
"مسعود ده نمکی" در نشست پرسش و پاسخ فيلم "رسوايي"؛

مطالبه ما از "رسوایی" گزنده بودن از برخی افشاگری‌هاست

هدف ما در فیلم "رسوایی" مطرح کردن اخلاق و معنویت و گزیده شدن از افشاگری‌هایی که دامن گیر شده است.
مطالبه ما از "رسوایی" گزنده بودن از برخی افشاگری‌هاست
به گزارش حدیدنیوز، محمدرضا شریفی نيا بازیگر فیلم "رسوایی" در خصوص نقش خود گفت: این شخصیت براساس موازینی نوشته شده که به خاطر منافع شخصی خود دست به هر کاری می زند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلی که به لحاظ مضمونی با این نقش ارتباط دارم نمی‌توانم در مورد نقش حرفی بزنم. 

کامران تفتی در ادامه در خصوص پذیرش این نقش عنوان کرد: قرار بود در ابتدا نقش مجتبی امینی را بازی کنم اما بیشتر خودم علاقمند به بازی در نقش شریقی نیا بودم که متاسفانه به دلیل اعتماد نداشتن کارگردان به من و سن پایین من نقش جعفر را به من دادند. 

وی اظهار داشت: خوشحالم فیلم را در میان رسانه ها دیدم همه آن ها منتقد درجه یک سینما هستند. 

در ادامه مجتبی امینی مدیر تولید و بازیگر فیلم عنوان کرد: پروژه "رسوایی" از دو سال پیش‌‌ آغاز شده بود اما برای شرکت در جشنواره یک سال به تاخیر افتاد پیش تولید برای منسجم و محکم تر شدن شخصیت ها مدت بسیاری به طول انجامید. 

وی ادامه داد: بیشترین وقت ما برای تست بازیگر و گریم شخصیت روحانی بود که سرانجام به اکبر عبدی رسیديم که با توجه به حمایت نشدن دولتی پیش تولید آن طولانی تر شد. 

در ادامه مسعود ده نمکی در خصوص تشکر از ابراهیم حاتمی کیا در پایان تیتراژ فیلم گفت: ابراهیم حاتمی کیا جز معدود آدم هایی است که به کمک ما آمده است و در زمان ساخت اخراجی ها و بعد از واکنش های مردمی نسبت به این فیلم نقدهای آن را مطرح کرد. 

وی ادامه داد: ابراهیم حاتمی کیا در مصاحبه ای مطرح کرده بود که مسعود ده نمکی همانند هواپیمایی چهار موتوره است که با یک موتور پرواز می‌کند. 

ده نمکی افزود: حاتمی کیا در مورد تکنیک فیلم نامه و بحث تکنیکی آن با من صحبت کردند و به همین جهت فیلم رسوایی تنها فیلمی است که براساس اسلوب فیلم نامه نوشته شده است. 

وی تصریح کرد: برخلاف آمارهای استقبال اعلام شده فیلم "رسوایی" به عنوان یک فیلم مذهبی و گریه دار توانسته مخاطب را جذب کند به طوریکه حتی در سینما فرهنگ مردم روی زمین به صورت نشسته فیلم را تماشا کردند. 

ده نمکی اظهار داشت: هدف ما در تولید فیلم رسوایی مطرح کردن اخلاق و معنویات است و همچنین گزیده شدن از افشاگری هایی است که دامن برخی ها را گرفته است. 

کارگردان فیلم "رسوایی" تصریح کرد: به خاطر به تصویر کشیدن آدم هایی که در بالای منبر صحبت هایی را مطرح می‌کنند علاوه بر مخاطب عام مخاطب خاص نیز جذب فیلم شده است. 

ده نمکی در خصوص عبور از خطوط قرمز در این فیلم خاطرنشان کرد: "رسوایی" تصاویری را به صورت سینمایی در ‌آورده كه هیچ مشکلی در مطرح کردن آن نبوده چون قرآن نیز با بیان عشق زلیخا به یوسف از این خطوط قرمز عبور کرده است. 

وی در خصوص رضایت نداشتن شریفی نیا برای بازی در این نقش عنوان کرد: با وجود اینکه شریفی نیا علاقه به بازی در این نقش نداشت به درخواست ما تصمیم گرفت بازی در نقش یک شخصیت ریاکار را در فیلم "رسوایی" ایفا کند.

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد. http://hadidnews.com/vdcfe1dy.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما