تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۱
عضو جامعه روحانیت در گفت وگو با حدیدنیوز:

سخن گفتن از انتخابات آزاد و استانداردهاي جهاني بی معناست

نظام جمهوري اسلامي بزرگترين و سالمترين انتخابات را در دنيا برگزار مي كند.
سخن گفتن از انتخابات آزاد و  استانداردهاي جهاني بی معناست

سخن گفتن از انتخابات آزاد و لزوم تبعيت از استانداردهاي جهاني در جمهوري اسلامي مفهومي ندارد؛ نظام جمهوري اسلامي بزرگترين و سالمترين انتخابات را در دنيا برگزار مي كند و استانداردهاي انتخاباتي ما بايد مورد استفاده ديگر كشورها قرار گيرد و چنين سخناني محلي از اعراب ندارد.

حجت ‌الاسلام والمسلمين حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌ وگو با حديد نيوز با اشاره به سخنان اخير هاشمي رفسنجاني مبني برلزوم پيروي از استانداردهاي بين المللي در مسئله انتخابات گفت: مردم سالاري ديني از ويژگيهاي اصلي جمهوري اسلامي ايران است، برخلاف كشورهاي غربي كه يك حزب از قبل مشخص است كه بر كرسي پارلمان يا رياست جمهوري مي نشيند، در انتخابات ايران نتيجه هيچ گاه از قبل مشخص نبوده است.

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي با ذكر اينكه سلامت انتخابات در ايران براي غربي ها نيز محرز است، عنوان كرد: اينكه آنها در رسانه هاي خود به انتخابات ايران هجمه وارد مي كنند به دليل ترسشان از الگو گرفتن ملتها از مردم سالاري ديني در جمهوري اسلامي است.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: سخن گفتن از لزوم تبعيت از استانداردهاي جهاني يك امراشتباه است، مردم كاملا به نظام خود در برگزاري انتخابات اعتماد دارند وبا حضور پرشور خود درانتخابات اين اعتماد را به نمايش مي گذارند و تنها در يك يا دو انتخابات نيز اين حضور پرشور نبوده است همه انتخاباتهاي كشور مزين به حضور پرشور ملت بوده است.

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: در آمريكا دو حزب مردم را كنترل مي كنند و همه ثروتها در دست اين دو حزب است، آنها خود استانداردي را به مردمشان تحميل كرده اند و البته در صدد هستند اين استاندارد را كه موجب قدرت يافتن چند حزب مي شود بر ملتها تحميل كنند.

وي با ذكر اينكه سخن گفتن از انتخابات آزاد و لزوم تبعيت از استانداردهاي جهاني در جمهوري اسلامي مفهومي ندارد، عنوان كرد: نظام جمهوري اسلامي بزرگترين و سالمترين انتخابات را در دنيا برگزار مي كند و استانداردهاي انتخاباتي ما بايد مورد استفاده ديگر كشورها قرار گيرد و چنين سخناني محلي از اعراب ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بيداري اسلامي افزود: امروز انقلاب اسلامي موجب خيزش هاي اسلامي در منطقه شده است و ملتهاي اسلامي به دستاوردهاي جمهوري اسلامي نگاه مثبتي دارند و از آن الگوبرداري مي كنند؛ مردم سالاري ديني و انتخابات پرشور دو دستاورد انقلاب اسلامي است كه ملتها از آنها الگو گرفته اند.

http://hadidnews.com/vdceon8z.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خدای من!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ از اعضای اصحاب کهف اند ایشون ؟ فقط خواب بودنش رو البته میگم وگرنه اون بزرگواران کجا واینها وما کجا!!!!!!!!