تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۷
تیم استقلال که پس از تساوی در دربی به خاطر عملکردش مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود...
پیروزی استقلال برابر پیکان و تداوم صدرنشینی
تیم فوتبال استقلال که پس از تساوی در دربی هفتاد و ششم به خاطر عملکردش مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود ، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پیکان قعرنشین را گلباران کرد تا به صدرنشینی‌اش در این رقابت‌ها ادامه دهد.

به گزارش حدیدنیوز، آخرین دیدار از روز نخست هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۵۰ امروز سه شنبه بین تیم های پیکان و استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان شاگردان امیرقلعه نویی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند. پیکان در شرایطی این بازی را واگذار کرد که تنها چند روز است فیروز کریمی را جانشین عبدالله ویسی کرده اما این شوک هم برای این تیم موثر نیفتاد.

در این دیدار که زیر بارش باران و استقبال کم هواداران برگزار شد، در نیمه اول ویسنته آرزه (۲۰) برای استقلال گل زد تا این تیم با پیروزی راهی رختکن شود. در نیمه دوم هم استقلال تیم برتر میدان بود و دوباره دیگر دروازه حریف را بازکرد.

در دقیقه ۶۰ این دیدار سیاوش اکبرپور که یکی از خوب های استقلال برابر پیکان بود توپ ارسالی از جناح چپ را با سینه برای فرزاد حاتمی آماده کرد و این بازیکن موفق شد دومین گل آبی پوشان را وارد دروازه تیم بحران زده پیکان کند.

در دقایق پایانی این دیدار فرهاد مجیدی وارد میدان شد و دقایقی پس از ورودش روی اشتباه حسین آشنا دروازه بان پیکان موفق شد برای استقلال گلزنی کند تا تیمش به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.

استقلال با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و با فاصله سه امتیازی از تیم های مدعی در صدر جدول باقی ماند. تیم های تراکتورسازی با ۴۳ امتیاز و سپاهان با ۴۱ امتیاز در تعقیب آبی پوشان هستند. http://hadidnews.com/vdchqxnz.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما