تاریخ انتشار :شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۱
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تنها یک موقعیت داشت.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، مهدی مهدوی‌کیا در مورد دربی ۷۶ گفت: واقعیت این است که بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و متاسفانه تنها در زدن گل ناموفق بودیم. برخی می‌گویند مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود که به نظر آنها احترام می‌گذاریم اما افرادی که در ورزشگاه حاضر بودند دیدند که چقدر بهتر بازی کردیم.

وی افزود: تا لحظه آخر بازی میل به حمله داشتیم. همه کار کردیم و تنها گل نزدیم. به غیر از توپی که سانتر شد و با اشتباه نیلسون مقابل پای مجیدی قرار گرفت استقلالی‌ها موقعیت دیگری نداشتند.

کاپیتان پرسپولیس درمورد قضاوت قهرمانی گفت: هیچ‌وقت درمورد داوری صحبت نکردم وقتی در پایان مسابقه با قهرمانی حرف می‌زدم او مصر بود که تصمیم درستی گرفته است. در این ارتباط کارشناسان باید نظر بدهند.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: اگر در فینال به استقلال نرسیم این دربی آخرین بازی بوده که مقابل این تیم به میدان رفتم. دوست دارم در یک دیدار دیگر با استقلال بازی کنم. استقلال در این دربی خیلی محتاط بود و دیدید که تا لحظه آخر نسبت به آنها برتری داشتیم. این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم بازیکنان آنها را ببندیم. هیچ موقعیتی نداشتند و متاسفانه ما نیز از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

وی در مورد اینکه کارشناسان گفته‌اند قهرمانی برای پرسپولیس پنالتی نگرفته است گفت : من را وارد حاشیه نکنید ما حرفمان را زدیم و دیگر در مورد قهرمانی صحبت نمی‌کنم. http://hadidnews.com/vdcdsf0f.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما