تاریخ انتشار :شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۵
جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات را در ایران مردم برگزار می‌کنند و وزارت کشور و زیر مجموعه آن نقش پشتیبانی دارند و هر یک تنها فقط حق یک رای دارند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، حسنعلی نوری صبح شنبه در همایش توجیهی فرمانداران و بخشداران استان‌های بوشهر و فارس ویژه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر با تبریک ایام دهه فجر و ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای مرور داشته‌های انقلاب و زدودن غبار از خاطرات این ایام است.

وی اضافه کرد: در این ایام تابلویی از خدمات مسئولان به روی مردم گشوده می‌شود که همواره شاهد هستیم که مردم در خلق این تابلو بیش از مسئولان نقش‌آفرینی می‌کنند.

توطئه‌های دشمنان از فردای پیروزی انقلاب آغاز شد

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان داشت: توطئه‌های دشمنان از فردای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شد و همواره نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این توطئه های دشمنان به صورت مدون و منظم در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی و گاهی به صورت ترور و یا شکل‌گیری و انسجام منافقین و راه‌اندازی جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن محاصره اقتصادی بروز کرده است.

نوری ادامه داد: اگر به صورت کارشناسی به این وقایع و برنامه‌های دشمنان نگاه کنیم متوجه هم‌پوشانی این برنامه‌ها خواهیم شد و همین برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجم دشمنان بیانگر لزوم هوشیاری ما در این زمینه است.

وی با اشاره به کلام گران‌بهای امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه" ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد"، بیان داشت: درسی که از سیدالشهدا گرفتیم را هشت سال در دفاع مقدس به کار گرفتیم و موفق شدیم.

نوری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مقدمه‌ای برای حکومت حضرت مهدی(عج) است، افزود: ما شاید این موضوع را به خوبی درک نکرده باشیم ولی دشمنان به خوبی این موضوع را درک کرده‌اند و به همین خاطر در تلاش برای ضربه‌زدن این انقلاب و نظام هستند و می‌خواهند مانع آن شوند.

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که اقتدار نظام جمهوری اسلامی مانع یکه‌تازی انها می‌شود و با توجه به اینکه می‌دانند رمز اتحاد ملت مسلمان جهان شخصیت حضرت محمد(ص) است، همه تمرکز خود را برای اهانت به شخصیت نبی اسلام بسیج کرده‌اند.

تلاش دشمنان برای ترویج اسلام‌هراسی در سطح جهان

وی به تلاش دشمنان برای ترویج اسلام‌هراسی در سطح جهان اشاره کرد و بیان داشت: همین تلاش های انها نتیجه عکس داشته است و شاهدیم که قرآن به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در اروپا به چاپ رسیده و فروش رفته است.

نوری با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد موج ایران‌هراسی، خاطرنشان ساخت: امروزه ایران به عنوان یک الگو در سطح جهان مطرح است و آنها نمی‌خواهند این الگو بودن ایران را برتابند و همواره و در عرصه‌های مختلف برای ضربه زدن به ایران اسلامی در تلاش هستند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی، خاطرنشان ساخت: ما وارث این ارزش‌ها هستیم و باید با یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر که برگزاری انتخابات‌های پیش رو است، این ارزش‌ها را پاسداری کنیم.

برگزاری مانورهای حقیقی برای فتنه ۸۸/ هدف براندازی بود

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور به حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: برای فتنه سال ۸۸ مانورهای حقیقی و عملی برگزار کردند و هدف آنها از این فتنه‌ها قطعا براندازی نظام بود و روی‌کارآمدن فرد خاصی را در نظر نداشتند.

وی ادامه داد: اگر گمان کنیم که دشمن دست روی دست می‌گذارد، ساده‌اندیشی است و باید آگاه باشیم که ار ما این حوادث و اتفاقات را بررسی و تجزیه و تحلیل می‌کنیم، آنها نیز همین کار رو می‌کنند.

نوری اضافه کرد: انتخابات برای ما یک فرصت است، فرصتی برای هنرنمائی و حضور گسترده و پرشور مردم ایران در صحنه که دشمنان تلاش دارند این فرصت را به تهدید تبدیل کنند.

تاثیر انتخابات ایران در تحولات منطقه‌ای و جهانی

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: انتخابات ما تحولات منطقه‌ای را به دنبال دارد و در بسیاری از وقایع سیاسی جهان تاثیرگذار است.

وی افزود: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا بر اساس تعهدی که به ملت ایران داریم، فرصت را برای انتخابات باشکوه در تراز ملت ایران و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر قانون‌مداری و حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات برگزار کنیم.

نوری تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم و فاصله انداختن بین مسئولان و مردم هستند و برای این کار از تحریم‌ها و موارد اینچنینی استفاده می‌کنند که برای مقابله با این تهدیدها و تحریم‌ها، مردم باید متحد باشند.

وی ادامه داد: ما به عنوان مجریان انتخابات باید کارمان را بدانیم و با توجه به اینکه دو انتخابات همزمان را در پیش رو داریم، پاسخی شایسته به ملت ایران بدهیم.

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان عنوان داشت: انتخابات را در ایران مردم برگزار می‌کنند و وزارت کشور و زیر مجموعه آن نقش پشتیبانی دارند و باید تلاش کنیم به این وظیفه خود به خوبی عمل کنیم. http://hadidnews.com/vdcc0sqs.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما