تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۸
دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور با تأکید بر این که جریان انحرافی شانسی برای موفقیت در انتخابات ندارد گفت: آنها برای جلب آرای بیشتر با دو چهره متناقض دراین عرصه وارد خواهند شد.
به گزارش حدیدنیوز حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت وگو با رسا، در تحلیل راهبرد جریان انحرافی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: این جریان با دوچهره به صحنه می آید؛ یعنی هم با ژست اصولگرایی، تدین و امام زمانی خود را معرفی می کند و هم برای جلب آرای طرف مقابل با مسائل تحریک کننده آنها اعم از قومیت گرایی، حس ناسیونالیستی و مکتب ایرانی وارد انتخابات می شوند.

وی با بیان این که جریان انحرافی به دنبال خلق یک طیف جدید در انتخابات است، گفت: آنها می خواهند با جریان سازی قطب سومی را در عرصه سیاسی کشور ایجاد کنند؛ اما چون عقبه و ریشه ندارند نمی توانند در تحقق این امر موفق شوند.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور جریان های انحرافی و فتنه را دو روی یک سکه خواند و تصریح کرد: این دو اشتراکات زیادی باهم داشته و در خیلی از مسائل با اصلاح طلبان هم پوشانی دارند اما نمی توانند این چهره خود را به شکل شفاف نشان دهند زیرا می دانند که هزینه زیادی برایشان خواهد داشت.

حجت الاسلام ذوالنور با تأکید بر این که جریان انحرافی وزنی ندارد و به همین دلیل شانس موفقیت در انتخابات را نخواهد داشت، گفت: آنها می دانند که در بین اصولگرایان کسی را ندارند، بنابراین تنها شانس خود را در این می بینند که اصلاح طلبان با جدیت وارد انتخابات نشوند.

وی با بیان این که عدم حضور در انتخابات و تفرقه در بین اصلاح طلبان موجب خوشحالی جریان انحرافی می شود، افزود: در چنین شرایطی ممکن است آنها با مطرح کردن مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی و شعارهایی از این دست بتوانند سکولارها، ملی مذهبی ها و کسانی را که با جریان اصیل مکتب اسلام ناب فاصله دارند را جذب کنند.

جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این جریان در گفتار و عملکرد خود نشان داده با باورهای دینی ما یعنی اسلام ناب و خالص، متضاد است و انحراف آنها از موازین اسلامی و انقلابی کاملا مشهود است. http://hadidnews.com/vdcg779q.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما