تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۶
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۱۵ نماینده مجلس برای عضویت در هیئت تحقیق و تفحص از ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت تعیین شدند.
به گزارش حدیدنیوز، محمد علی‌پور در گفت‌وگو با فارس در مورد موضوعات مطرح‌شده در جلسه بعد از ظهر یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: در این جلسه دو دستور کار توسط اعضا بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس به عنوان اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس نظر اعضا، آقایان قاضی‌پور، دواتگری، محجوب و سبحانی‌فر از درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و آقایان میرمحمدی، ندیمی، رجبی،‌ موسوی‌لارگانی،‌ زارع، حکیمی،‌ یحیی‌زاده، حسن‌نژاد، ‌شیری، بیگی و کریمیان از کمیسیون اقتصادی به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند.

علی‌پور درباره دستور بعدی این جلسه گفت: موضوع دوم بررسی طرح معافیت مسکن مهر از شمول ماده (۱۰۴) قانون مالیات‌های مستقیم بود که کلیات آن در کمیسیون رای نیاورد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مقرر شد این طرح در کمیته پولی-مالی و در قالب اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم بررسی شود. http://hadidnews.com/vdcepf8z.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما