تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۴
پایان بدون گل هفته ۲۲

استقلال به صدر جدول بازگشت

دو بازی باقیمانده هفته بیست و دوم لیگ برتر برخلاف بازیهای دیروز که پرگل بودند بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا استقلال با احساس خط بیشتری به صدر جدول برگردد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم های ملوان انزلی و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی به قضاوت یدالله جهانبازی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه اول استقلال ناچار به انجام یک تعویض اجباری شد و مجتبی جباری به جای فرزاد حاتمی به میدان آمد. در این نیمه که بیش از ۸۰ درصد بازی در میانه میدان جریان داشت، تنها صحنه مهم در دقیقه ۴۴ رخ داد که جهانبازی سرنگونی بازیکن ملوان در محوطه جریمه استقلال را خطا تشخیص نداد.

در نیمه دوم ملوان کمی احتیاط را کنار گذاشت و به دروازه استقلال نزدیک شد. در مقابل مهاجمان استقلال هم روی ضدحملات خطراتی را روی دروازه این تیم ایجاد کردند. در دقیقه ۵۹ ایمان موسوی در موقعیت تک به تک گلزنی قرار گرفت که پاچنکو دروازه‌بان مولداویایی ملوان ضربه او را دفع کرد. دو دقیقه بعد ضربه جلال رافخایی توسط مهدی رحمتی مهار شد.

در ادامه بازیکنان استقلال در زمین خودی تجمع کردند و در مقابل تیم ملوان هم از نظم و قدرت کافی برای باز کردن دروازه مهدی رحمتی برخوردار نبود تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

با این نتیجه استقلال ۴۲ امتیازی شد و در پایان هفته بیست و دوم و قبل از دربی ۷۶ به صدر جدول بازگشت. ملوان نیز با ۳۲ امتیاز و گل زده بهتر جایگزین راه آهن در رده ششم شد.


در دیگر دیدار امروز هم تیمهای مس کرمان و فولاد خوزستان در کرمان به تساوی بدون گل دست یافتند. http://hadidnews.com/vdciuqaz.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما