تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه وسیله نقلیه در غرب پایتخت خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت ۸:۳۴ صبح روز سه‌شنبه از وقوع یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در جاده اندیشه باخبر شد و در پی آن آتش‌نشانان ایستگاه ۴۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که سه دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه کامیون به دلیل نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده‌اند و پنج تن نیز درون خودروها گرفتار شده‌اند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، اقدامات خود را برای نجات افراد محبوس آغاز کرده‌اند، گفت: یک گروه از آتش‌نشانان اقدام به قطع برق خودروها و ایمن‌سازی محل کرده‌اند و گروهی دیگر نیز به طور همزمان با استفاده از تجهیزات مخصوص عملیات نجات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به خروج افراد محبوس در خودروها و تحویل آنان به عوامل اورژانس مستقر در محل به ایسنا گفت: در این حادثه تکنیسین‌های اورژانس مرگ یکی از سرنشینان خودروها را تایید کرده و چهار مصدوم دیگر را نیز به مراکز درمانی انتقال دادند.

ملکی نوع خودروها را سمند، پراید، پرشیا و دو دستگاه کامیون اعلام کرد و گفت: علت بروز این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد.

به گفته وی، آتش‌نشانان در ساعت ۹:۰۹ به عملیات خود خاتمه دادند. http://hadidnews.com/vdcgnt9q.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما