تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۵
منوچهر محمدی تهیه‌کننده سریال "دا" با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه اثر همچنان ادامه دارد از آغاز تصویربرداری آن از نیمه دوم سال آینده خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، منوچهر محمدی، تهیه‌کننده در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت ساخت سریال "داد" بر اساس کتابی با همین نام که از شاخص‌ترین آثار ادبیات دفاع مقدس است، گفت: کار نگارش سریال دفاع مقدسی "دا" هنوز ادامه دارد تا در صورت مهیا بودن شرایط، نیمه دوم سال ۹۲ بتوانیم این کار را جلوی دوربین ببریم.

این تهیه‌کننده در توضیح بیشتر سریال "دا" عنوان کرد: مجموعه "دا" را سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری به تهیه‌کنندگی من و کارگردانی همایون اسعدیان تولید می‌کند. این مجموعه بر اساس کتاب دفاع مقدسی "دا" ساخته می‌شود.

وی در پایان خبر خود آورد: این کتاب روایت خاطرات سیده‌زهرا حسینی است که در مورد جنگ ایران و عراق و به اهتمام سیده‌اعظم حسینی نگاشته شده و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده ‌است. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، این کتاب مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کتاب در زمینهٔ خاطره‌نگاری جنگ هشت ساله ایران و عراق محسوب می‌شود.

کتاب "دا" را انتشارات سوره مهر به چاپ رسانده و تاکنون بیش از ۱۴۰ بار تجدید چاپ شده است. این کتاب مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری نیز بوده است. http://hadidnews.com/vdcbzfb8.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما