تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
شبکه های اجتماعی غربی برای ایجاد تنش در کشور خبر کذبی از سوی من منتشر کرده اند.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از رجا، پوران درخشنده، کارگردان فیلم سینمایی "هیس دخترها فریاد نمی‌زنند" در خصوص انتشار مصاحبه اش در یکی از شبکه های اجتماعی غربی با مضمون اینکه متاسفم در کشوری زندگی می‌کنم که به خاطر حذف نکردن صحنه ای از فیلم به من اجازه حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را نمی دهند، به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: من چنین مصاحبه ای نکردم و چنین صحبتهایی از سوی من کذب محض است.

وی افزود: انتشار چنین صحبتهایی از سوی شبکه های غربی تنها جوسازی و ایجاد تنش از سوی آنها بوده است.

درخشنده اظهار داشت: این اولین باری نیست که چنین مصاحبه‌هایی را از سوی فعالان عرصه هنر در شبکه ها و سایتهای غربی منتشر می کنند، واقعا برای آنان متاسفم و تنها می‌توانم بگویم؛ شنونده باید عاقل باشد.

وی در ادامه در خصوص جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی ایران است و امسال آثار خوبی از سوی فیلمسازان برای نمایش در جشنواره تولید شده است.

وی ادامه داد: سینمای متعهد سینمایی است که علاوه بر سرگرمی پیامی را به مخاطبانش منتقل کند.

درخشنده در خصوص فیلم "هیس دخترها فریاد نمی زنند" عنوان کرد: این فیلم همچون دیگر آثارم نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی دارد و هشدارهایی را به دخترهای جوان و خانواده‌هایشان می‌دهد.

کارگردان فیلم سینمایی "بچه های ابدی" افزود: قصد من از ساخت این فیلم آموزش مهارتهای زندگی و گفتن کلمه نه از سوی جوانها بود و دخترهای جوان بتوانند با آرامش در کنار خانواده زندگی کنند.

وی در خصوص ارتباط با مخاطبان با این فیلم بیان کرد: من یقین دارم مخاطبان با این فیلم ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد، چون این اثر برآمده از دل بوده و من مدت ۲ سال در خصوص ساخت این فیلم تحقیق کردم و امیدوارم با ارتباطی که مخاطبان با فیلم برقرار می‌کنند خستگی از تن من و همکارانم درآید.

درخشنده در خصوص جایزه جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: جوایز جشنواره فیلم فجر بسیار خوب و خوشحال کننده است چون این گونه جوایز باعث دلگرمی فیلمساز در جهت دیده شدن فیلمش است همچنین انگیزه ای برای ساخت اثرهای متفاوتی در سینمای ایران خواهد شد

http://hadidnews.com/vdcd9s0f.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما