تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۵
پليس بين الملل (اينترپل) اعلام کرده كه درآمد سالانه گروه ندرانگيتا بيش از ۴۴ ميليارد يورو مي باشد که اين رقم فراتر از درآمدهاي شركت هاي چندمليتي مانند مايكروسافت و اپل است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، از زماني كه شش فرد مظنون به عضويت در يك گروه تبهكار در منطقه ديوسبرگ آلمان در سال ۲۰۰۷ به قتل رسيدند، نگراني ها از گسترش فعاليت هاي بين المللي گروه جنايتكار موسوم به "ندرانگيتا " كه پايگاهشان در جنوب ايتالياست افزايش يافته است .

این گروه خشن مافیایی در ارتباط جدی و تاریخی با باندهای مهم مافیایی در ایتالیا هستند و همین موضوع باعث انسجام و فعالیت قوی آنها شده است به گونه ای که پليس بين الملل (اينترپل) اعلام کرده كه درآمد سالانه گروه ندرانگيتا بيش از ۴۴ ميليارد يورو مي باشد که اين رقم فراتر از درآمدهاي شركت هاي چندمليتي مانند مايكروسافت و اپل است.



بنا بر اعلام پليس آلمان دستكم ۵۰ درصد گروه ها و باندهاي تبهكار و جنايتكار كه در آلمان فعاليت مي كنند ايتاليايي هستند و مي توان آنها را شاخه اي از مافياي ايتاليا به شمار آورد.

بر اساس این آمار، ندرانگيتا بزرگترين گروه تبهكار از دهه ۸۰ میلادی تاكنون است که در حال گسترش شاخه های فعالیت خود است و همین موضوع باعث ترس آلمانی ها از افزایش جرم و جنایت سازمان یافته در کشور خود شده است. http://hadidnews.com/vdch6wnz.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما