تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۶
رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره‌ی شکایت این سازمان از «حمید رسایی»، گفت: این بحث، یک بحث کشمکشی است که نمی‌خواهیم وارد آن شویم. مسوولان باید اخلاق و صداقت را رعایت کنند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی که صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره حضورش در انتخابات ، گفت: هنوز برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده اعلام کاندیداتوری نکرده‌ام و تصمیم جدی نگرفتم.

وی در خصوص زمان اعلام تصمیمش برای حضور در انتخابات،‌ تصریح کرد: در زمان مناسبی اعلام می‌کنم که آیا در انتخابات به عنوان کاندیدا حضور پیدا می‌کنم یا خیر.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد ائتلاف ۲+۱ نیز اظهار داشت: ‌همگرایی بسیار مثبت است و ما از آن استقبال می‌کنیم اما چون هنوز اعلام نامزدی در انتخابات نکرده‌ام، وارد این ائتلاف هم نشده‌ام.

پورمحمدی هم‌چنین درباره‌ی شکایت سازمان بازرسی کل کشور از «حمید رسایی» گفت: این بحث، یک بحث کشمکشی است که نمی‌خواهیم وارد آن شویم. مسوولان باید اخلاق و صداقت را رعایت کنند.

پورمحمدی درخصوص شخصیت آقا مجتبی تهرانی نیز گفت: ‌ایشان فقیهی عامل به مسائل اخلاقی، سیاسی و اجتماعی بودند که از سطحی‌نگری پرهیز می‌کردند. او فقیه اسلام‌شناس و عمیقی بود که با رویکرد علمی و فقهی به مسائل نگاه می‌کرد.
http://hadidnews.com/vdcdkn0f.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما