تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴
یک فرمانده نظامی ارتش اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری با اشاره به اینکه انتفاضه سوم فلسطینی‌ها آغاز شده، گفت که این انتفاضه متفاوت از دفعات قبل خواهد بود.
به گزارش حدیدنیوز، فارس به نقل از فلسطین الیوم، سرهنگ یانیف الالوف با اشاره به اینکه انتفاضه سوم الاقصی از هم اکنون آغاز شده است، گفت: ما انتظار داریم که اتفاقاتی در کرانه باختری روی دهد که تعداد آنها زیاد است، ما از امروز این اتفاقات را خواهیم دید، ما در آستانه انتفاضه سوم نیستیم، بلکه انتفاضه سوم آغاز شده است و نباید انتظار وقوع آن را بکشیم.

وی اوضاع کنونی کرانه باختری را بسیار خطرناک دانست و گفت که درگیری‌هایی زیادی به صورت روزمره بین جوانان فلسطین و نظامیان ارتش اسرائیل ایجاد می‌شود.

یانیف که یکی از برجسته ترین فرماندهان نیروهای مرکزی اسرائیل است، این اظهارات را در پایان تمرین‌های نظامی نیروهای ذخیره اسرائیلی که در منطقه غوش عتصیون برگزار شد، مطرح کرد.

وی اقدامات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان را تمام شده دانست و تاکید کرد که ابومازن الان می داند که راه مذاکرات با اسرائیل مسدود و پایان یافته است، حال این سوال مطرح می شود که چه کسی جانشین ابومازن خواهد شد.

این مقام نظامی صهیونیست ها ابراز داشت که انتفاضه سوم با انتفاضه قبلی متفاوت خواهد بود و طوری خواهد بود که ما آمادگی آن را نداریم. http://hadidnews.com/vdcco4qs.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما