تاریخ انتشار :شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۸
تصاویر جدید مرسدس بنز CLA به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت نیز منتشر شده است که در حقیقت پیش درامدی بر حضور این خودرو در نمایشگاه اتومبیل دیترویت خواهد بود.
اولین تصاویر از «مرسدس بنز CLA»
به گزارش حدیدنیوز به نقل از خودروسازی، عکس‌ها و تصاویر جدید مرسدس بنز CLA به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت نیز منتشر شده است که در حقیقت پیش درامدی بر حضور این خودرو در نمایشگاه اتومبیل دیترویت خواهد بود.



این خودرو به عنوان تکه ای از CLS، این خودرو پلتفرم اشتراکی جدید کلاس A بهره گرفته است که نشان از یک کوپه سبک را دارد که البته پیش تر در اوایل سال جاری میلادی به عنوان یک پیش نمایش از خودروهای آینده این شرکت خبرهایی در مورد این کلاس نیز به گوش می‌رسید و انتظار می‌رود بر خلاف خودروهای قبلی این خودرو دارای سیستم تمام چرخ همانند CLA۴۵ AMG باشد.

گزینه‌های در دسترس موتور به احتمال فراوان با کلاس خودروهای A مشترک خواهند بود که دارای گزینه‌هایی همچون موتور ۱٫۶ لیتری و ۱٫۸ لیتری بنزینی اعم از قدرت پیشرانه ۱۰۷ تا ۲۱۱ اسب بخار خواهند بود. 




طبق ادعای یک وب سایت بریتانیاییف مدل CLA ۱۸۰ دارای ۱۲۲ اسب بخار قدرت،CLA ۲۰۰ دارای قدرت ۱۵۶ اسب بخار و CLA ۲۵۰ دارای قدرت پیشرانه ۲۱۱ اسب بخار خواهند بود و در ضمن یک گزینه دیزلی نیز در دسترس خریداران خواهد بود هر چند که به احتمال فراوان در ایالات متحده در دسترس نخواهند بود که البته دارای سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی خواهند بود که البته در کنار یک نام تجاری جدید ۷ سرعته کلاج اتوماتیک نیز خواهد بود.



البته تصاویر بیشتر نشان می‌دهد که این خودرو در برخی جزئیات کوچک صرفه جویی کرده است و در ضمن پشتیبانی از سیستم فناوری سیری آیفون نیز افزوده شده است.



البته شایان ذکر است که یک نسخه ویزه A۴۵ AMG با استفاده از موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر در یک پکیج با قدرت پیشرانه ۳۲۵ اسب بخار خواهد بود. http://hadidnews.com/vdcb88b8.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما