تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۷
هر آنچه در برنامه ۹۰ گذشت؛

قرارداد شبانه مجیدی مبهم ماند

در این برنامه هم وضعیت مبهم قرارداد مجیدی مشخص نشد.
قرارداد شبانه مجیدی مبهم ماند
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰ پیرامون وضعیت ژوزه و بررسی بازیهای جام حذفی و حاشیه آن بود. در این برنامه هم وضعیت مبهم قرارداد مجیدی مشخص نشد. 

به گزارش حدیدنیوز، برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه آغاز شد و به بررسی بازیهای جام حذفی و قرارداد مجیدی و حاشیه های دیدار استقلال - گهر پرداخت.

برنامه بعدی نود چهارشنبه هفته جاری پخش می شود و طی آن دیدارهای لیگ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بخش نخست برنامه دیشب ۹۰ به درگذشت نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو اختصاص داشت که مصاحبه وی با برانکو ، طالقانی و قسمتهای کوتاهی از گزارش این مجری در برنامه های مختلف مرحوم پخش شد.

سوال مسابقه پیامکی ۹۰

** عجیب ترین اتفاق چند ماه اخیر فوتبال ایران چیست؟

انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون برتر آسیا

بازگشت مجیدی به استقلال

دوازدهمی پرسپولیس در نیم فصل

شکست تیم ملی برابر لبنان و ازبکستان

* پس از طرح سئوال پیامکی صحنه هایی از بازی پرسپولیس و ملوان پخش شد و نظری کارشناس داوری برنامه در مورد داوری این دیدار اظهار نظر کرد.

فردوسی پور می خواست سرش را به میز بکوبد!

مصطفی شکری مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در ارتباط تلفنی با برنامه نود در مورد رفتن ژوزه از پرسپولیس گفت: ژوزه به دلایل مختلف و کسب نتایج ضعیف تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس نداشت.

وی عنوان کرد: مانوئل باید مدت دیگری در ایران می ماند و اگر طی چند بازی از وی در پرسپولیس استفاده نمی شد آن زمان می شد بگوییم که پرسپولیس عذر ژوزه را خواسته است،

شکری با بیان اینکه مانوئل به دلیل نتایج ضعیفی که گرفته بود، اراده ای برای حضور در باشگاه نداشت، گفت: او در مذاکرات خصوصی گفته بود برنمی گردم اما همه پولش را می خواست.



شکری تصریح کرد: اینکه به یک مربی می گویند سر تمرین نیاید به معنی فسخ قرارداد نیست. او می‌خواست به گونه ای رفتار کند که مردم فکر کنند او اخراج شده است. او در ادله ای هم که برای فسخ قرار دادش ارائه داده تاکیدش به پرداخت هایش بوده نه ماندنش در پرسپولیس.

وی به رفتار کرانچار در زمان جدایی از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: کرانچار در مقطعی این پیشنهاد را برای قطع همکاری پذیرفت که تیم در رده سوم بود. او با برخورد حرفه ای پذیرفت و رفت اما رفتار ژوزه اینگونه نبود.
شکری گفت: مطمئن باشید اگر این موضوع درست در فیفا مدیریت شود ما برنده می شویم.
عادل فردوسی پور نیز که در برابر اظهارات مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس بر اشتباه مسئولان این باشگاه برای رساندن این پرونده به فیفا تاکید داشت، در پایان و پس از اصرار شکری بر درستی رفتار باشگاهش گفت: قبل از اینکه کله ام را به میز بکوبم بهتر است خداحافظی کنیم.

گل ششم پرسپولیس آفساید بود

* پس از صحبت های شکری، نظری در مورد داوری پرسپولیس ملوان صحبت هایی کرد و با بررسی صحنه های مشکوک تنها گل ششم پرسپولیس را آفساید دانست. سپس صحنه هایی از بازی های مس کرمان – سپاهان و شهرداری یاسوج – ذوب آهن و پس از آن گزارشی از دیدار راه آهن و صنعت نفت پخش شد.

* سپس دوربین نود عکس هایی از دیدارهای گهر درود – استقلال، پرسپولیس – ملوان، نفت – راه آهن، شهرداری یاسوج – ذوب آهن و ابومسلم صبا را به نمایش گذاشت.

* پس از پخش این تصاویرقسمت هایی از بازی داماش و تراکتور سازی و حاشیه های این دیدار پخش شد.

* سپس گزارش کاملی از ساعات و روز پیش از بازی تیم های گهر درود و استقلال و نحوه آماده سازی ورزشگاه درود توسط مردم این شهر ارئه شد. فیلم این قسمت را از اینجا بینید.

* پخش صحنه هایی از دیدار تیم های استقلال و گهر بخش بعدی برنامه نود بود که پس از آن مصاحبه های نماینده فدراسیون، مسئولان و مربیان و بازیکنان تیم استقلال از جمله ماجدی، جباری، رحمتی و قلعه نوعی پخش شد که همگی از میزبانی بی حاشیه و خوب درود صحبت می کردند و گهر درود را الگویی برای میزبانی مسابقات می دانستند.

*گزارشی از وحید مظاهری از پیشکسوتان فوتبال پخش شد که اکنون به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان بستری است.

عابدینی فدراسیون فوتبال را تهدید کرد

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان با تهدید فدراسیون فوتبال در خصوص رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت:‌قطعا بازی های آینده ما با حضور تماشاگران برگزار می شود و درهای استادیوم روی هواداران باز است.

عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در گفتگویی تلفنی در خصوص بازی بدون تماشاگر این تیم در گیلان گفت: تا کنون ۴۲ میلیون به من پرداخت شده و در مقابل ۶۰ میلیون جریمه شده ام! تاکنون ۲ بازی ما بدون تماشاگر برگزار شده، ۲ بازیدیگر نیز ما را محروم کرده اند که من نمی پذیرم.

وی با اشاره به صحبت های رحمتی مبنی بر اینکه در تمامی ورزشگا هها غیر از درود مورد فحاشی قرار گرفته است، گفت: چرا حسن زاده فقط داماش را جریمه می کند؟! و بقیه تیم ها جریمه نمی شوند.؟ 



حسن زاده: بر اساس گزارش ناظر بازی حکم می کنیم

همزمان با عابدینی، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی بر روی خط آمد و در پاسخ به صحبت های عابدینی گفت: ما فقط داماش را جریمه نکرده ایم و تیم های دیگر نیز جریمه شده اند، با توجه به سابقه باشگاه داماش جریمه وی سنگین تر از دیگر تیم هاست.

وی افزود: سعی داریم در حد امکان بازی ها با تماشاگر برگزار شود ولی گاهی اوقات بخاطر حفظ نظم مجبوریم بازی را در غیاب تماشاگران برگزار کنیم.

وی ادامه داد : ما بر اساس گزارش ناظر بازی رای انضباطی را اعلام می کنیم و حکم داده شده در خصوص داماش ربطی به مصاحبه های عابدینی ندارد.


عابدینی: سازمان لیگ به داماش ظلم کرده است

عابدینی در ادامه این ارتباط تلفنی گفت: اگر ملاک صدور حکم کمیته انضباطی گزارش ناظر بازی است می خواهم این گزارش به ما هم ارائه شود! مطمئن هستم این حکم با مصاحبه های من ارتباط مستقیم دارد و به این حکم اعتراض کرده ام و بطور حتم درب ورزشگاه بر روی هواداران داماش باز است و من از ورود آنها جلوگیری نمی کنم، جرا که دیگر نمی توانم جواب مردم گیلان را بدهم. بدون اینکه ما را به کمیته انضباطی احضار کنند رای را بر علیه ما صادر کردند.

وی گفت: سازمان لیگ نسبت به تیم داماش ظلم کرده است و من نیز از تیمم دفاع می کنم.

آیت اله زاده : نیکبخت می توانست حداقل با من تماس بگیرد!

ضا آیت اله زاده مدیر عامل گهر درود نیز در ارتباط تلفنی در خصوص پیوستن نیکبخت واحدی به تیم داماش گیلان گفت: قرار بود وی با گهر درود قرار داد ببندد ولی با داماش بست که این مسئله باعث ناراحتیم شده است. چرا که نیکبخت باید حداقل با من تماس می گرفت و این مسئله را عنوان می کرد.

درودگر: واحدی قرار بود با ملوان قرارداد ببندد

همچنین درودگر مدیر عامل باشگاه بندر انزلی بر روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مکالمه ای کوتاه عنوان کرد: نیکبخت واحدی طی تماسی گفت که می خواهد با ملوان قرارداد ببندد ولی نمیتواند شنبه شب برای ثبت قرارداد حاضر شود. وی مدعی شد واحدی ساعت ۱۱ صبح یکشنبه قرارداد خود را با داماش به ثبت رسانده است.

* پس از این صحبت ها صحنه هایی از دیدارهای ابومسلم و صبای قم، نفت آبادان و راه آهن پخش شد و داوری آنها مورد بررسی قرار گرفت. 




گل محمدی: اختلافی با پروین ندارم / مربی تیم هستم اما با اختیارات سرمربی!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگوی تلفنی عنوان کرد: من با پروین اختلافی ندارم و وی بطور کامل از ما حمایت می کند.

یحیی گل محمدی درباره بازیکنان جذب شده در پرسپولیس گفت: وضعیت نقل و انتقالات ما خوب بود و بازیکنانی را جذب کردیم که نیاز داشتیم. بازیکنانی که از تیم ما رفتند نیز به دلایل فنی نبوده و ما به دنبال بالانس کردن تیم بودیم. اما فوتبال حرفه ای است و این ورزش را نباید با رفاقت قاطی کرد. وظیفه ما رساندن تیم به جایگاه اصلی خودش است.

وی در مورد جدایی شهاب گردان نیز گفت: نیلسون دروازه بان خوبی است و فضا برای کار کردن شهاب گردان کم شده بود.

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان خارجی این تیم گفت: مارکوپروویچ بازیکن خوب و با تجربه ای است و هافبک چپ تیم است. معدنچی هم از جمله بازیکنانی است که از پرسپولیس جدا شد و به این تیم باز نخواهد گشت.

وی در پاسخ به مسابقه پیامکی امشب گزینه ۳ را برگزید، یعنی دوازدهمی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر و این مسئله را عجیب ترین اتفاق چند ماه اخیر فوتبال ایران دانست.

وی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: من با تمام اختیارات یک سرمربی در تیم کار می کنم اما هنوز مربی تیم هستم.



بهروان: صدور مجوز بازی مجیدی منوط به پرداخت پول ردی است

رئیس سازمان لیگ که یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود گفت: بازی تیم های پرسپولیس و فجر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
غلامرضا بهروان اظهار داشت: دنبال این هستیم میزبانی را به دورودی ها بدهیم و با توجه به تلاشی که گهری ها داشتند نشان دادند لیاقت این میزبانی را دارند.
وی درباره غیرقانونی بودن قرارداد فرهاد مجیدی گفت: روز شنبه لیام ردی از لیست استقلال خارج شدوفرهاد مجیدی به جمع آبی پوشان اضافه شد. اما صدور مجوز بازی مجیدی منوط به پرداخت ۸۴ هزار دلار لیام ردی توسط مسئولان استقلال است.

احمدرضا براتی: مجیدی نمی تواند برای استقلال بازی کند

کارشناس حقوق فوتبال که یکی از مهمانان برنامه نود بود عنوان کرد که فرهاد مجیدی بنا بر قانون نمی تواند برای استقلال بازی کند.
وی در ادامه افزود: نمیدانم چرا همه کارها در فوتبال ایران شبانه برگزار می شود. قراردادهای شبانه، فکس های شبانه و نامه های شبانه امیدوارم روزانه شود.

شیرازی: مجیدی مشکلی برای بازی کردن ندارد

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره بازی کردن مجیدی در استقلال نظر دیگری داشت.
حبیب الله شیرازی عنوان کرد: هفت بازیکنی که در استقلال فسخ قرارداد کرده اند یکی از آنها حجت چهارمحالی است و وی جزو بازیکنان زیر ۲۳ سال است. با این تفاسیر استقلال یک جای خالی داشت و مجیدی می تواند برای استقلال بازی کند.

نتیجه نظرسنجی برنامه ۹۰

نزدیک به ۲ میلیون به این پرسش جواب دادند که ۷۲ درصدشان با قاطعیت گزینه ۱ را انتخاب کردند. فرهاد مجیدی به اندازه شماره پیراهنش رای آورد. سهم شکست تیم ملی ۱۲ درصد بود و تعجب از دوازدهمی پرسپولیس ۹ درصد بود!
* برنامه نود ساعت ۲:۰۵ بامداد سه شنبه به پایان رسید. http://hadidnews.com/vdchzwnz.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما