تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۵
رئیس جمهور گفت: احدی حق ندارد با این استدلال که ارز نیست، قیمت دارو را بالا ببرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، دکتر محمود احمدی نژاد با بیان اینکه در مورد بحث دارو نیز در دولت بحث کردیم، گفت: در سالهای قبل با دو ارز دارو وارد کشور می‌شد که یکی ارز خود واردکننده بود و دیگری ارز بانک مرکزی و ارزی که امسال بانک مرکزی برای دارو اختصاص داده بیش از سال قبل بوده است و اگر این داروها وارد نشده و یا وارد شده و جای دیگر رفته باید بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه احدی حق ندارد با این استدلال که مثلا ارز نیست، قیمت دارو را بالا ببرد، خاطرنشان کرد: دولت ارز دارو را داده است و این مشخص است و من آمار شرکتهایی که به آنها ارز داده شده است را نیز دارم.

احمدی‌نژاد با اشاره به اهمیت نظارت در این زمینه از جمله از سوی وزارت بهداشت افزود: نباید دست‌اندرکاران این موضوع اجازه دهند چند نفر چهره درمان کشور را خراب کنند.

وی با تاکید بر این‌که دولت به شرکتهای واردکننده و مخلوط‌کننده دارو ارز داده است، گفت: باید ببینیم اشکال کار کجاست و اگر دیگران را متهم کنیم مشکل حل نمی‌شود. البته مسائل مرتبط با این موضوع قرار شد بررسی شود و اگر لازم باشد ارز بیشتری نیز می‌دهیم؛ چرا که سلامت مردم برای ما مهم است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دوستان در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین وزارت صنعت، معدن، تجارت شبانه‌روز کار می‌ کنند و پیگیر هستند و این کار پیچیده و سختی است، گفت: لحظه به لحظه کار و تلاش می‌شود تا کشور آسیب نبیند. http://hadidnews.com/vdceof8z.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما