تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان روز گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پی آن سرمربیان و بازیکنان دو تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از پايان بازي روز گذشته پرسپوليس و ملوان که با برتري قاطع ۶ بر صفر پرسپوليس همران بود سر مربيان و بازيکنان در اين باره گفتند:



**گل محمدی: به پیروزی دلچسبی دست یافتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از خبرنگاران عذرخواهی می کنم که در مصاحبه قبل از بازی شرکت نکردم و این موضوع دلیل خاصی نداشت و به خاطر تداخل برنامه هایم پیش آمد.

وی تصریح کرد: ما در این بازی با برنامه پیش رفتیم و این پیروزی را به دست آوردیم، بازیکنان هر آنچه من در تمرینات به آنها گوشزد کرده بودم را در زمین پیاده کردند.

گل محمدی گفت: از هواداران و از کادر فنی جدید به خصوص کریم باقری تشکر می کنم زیرا آنها در این پیروزی بی تأثیر نبودند همچنین علی پروین نیز در این پیروزی بی تأثیر نبود و ما امروز با کمک تمام اعضای تیم پرسپولیس به این پیروزی دلچسب دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: از ژوزه هم تشکر می کنم زیرا وی مربی برزگی است و برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و به نظر من این مربی به علت تاکتیک هایی که برای این تیم ثمره ای نداشت، برکنار شد.

گل محمدی در خصوص مصاحبه های کادر فنی ملوان قبل ازبازی گفت: به نظر من آنها کار حرفه ای انجام نداده اند زیرا در بازی فوتبال همه چیز در زمین مشخص می شود و صحبت های آنها به هیچ عنوان درست نبود .

وی در پایان بیان داشت: در این بازی داوری نقشی نداشت وعادلانه ای را قضاوت کرد.



**احمدزاده: این شکست غیر منتظره بود

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: شکست بدی را تجربه کردیم و خیلی غیرمنتظره بود بازیکنان باید از این شکست درس بگیرند تا بتوانند در بازی های آینده بهتر بازی کنند.

احمدزاده در مورد شکایت تیم پرسپولیس از مصاحبه اخیر وی اظهار داشت: اگر تیم پرسپولیس می خواهد شکایت کند اشکالی ندارد ما هم مثل موارد دیگر به کمیته انضباطی می رویم و مشکل را در آنجا حل می کنیم.

وی در خصوص این که قبل از بازی مصاحبه ای علیه داوری انجام داده بود بیان داشت: منظور من این نبود که پرسپولیس قرار است با داوری ببرد زیرا همه چیز در زمین اتفاق می افتد .



**کریم باقری: نتیجه بسیار خوبی بود

مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان دادند و من تأثیر در این پیروزی نداشتم.

وی تصریح کرد: به گل محمدی تبریک می گویم که در مقابل تیم خوبی مثل ملوان توانست به این نتیجه دست یابد زیرا ملوان تیمی است که در جام حذفی سال های گذشته بسیار خوب عمل کرده است و من فکر نمی کردم که این نتیجه را بگیرد و به این شکل ضعیف بازی کند.



**ادموند بزیک: خیلی خوشحالم

وی گفت: از اینکه قرمزپوشان این نتیجه را در مقابل تیم ملوان کسب کردند بسیار خوشحالم زیرا آنها قدرت واقعی خود را نشان دادند.

بزیک تصریح کرد: پرسپولیس بهتر از این هم می تواند بازی کند و امیدوارم این تیم نیم فصل اول را فراموش کرده و نیم فصل دوم را با قدرت هرچه تمامتر سپری کرده و به قهرمانی دست یابند.



**علیرضا حقیقی: دوست دارم به پرسپولیس برگردم

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعا از دیدن این بازی لذت بردم و زمانی که هوادارن پرشور این تیم را دیدم خیلی خوشحال شدم که قرمزپوشان همچنان هواداران زیادی دارد که این تیم را تشویق می کنند.

وی در خصوص اینکه دوست دارد به پرسپولیس برگردد گفت: من به خاطر هواداران و اعضای این تیم دوست دارم به تیم پر طرفدار پرسپولیس برگردم.



**کریم انصاریفرد: مرا مقایسه نکنید!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: درست است که من در این بازی هت تریک کردم اما دوست ندارم من را با ایمون زاید مقایسه کنند.

وی تصریح کرد: من تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا بهترین بازی های خود را در این تیم به نمایش بگذارم.

انصاریفرد خاطرنشان کرد: مازیار زارع دوست ما است و من رفتار و حرکت تماشاگران را نمی پسندم؛ همچنین هواداران نباید برعلیه بازیکنی شعار دهند.

وی بیان داشت: تکلیف من سه الی ۴ روز دیگر مشخص می شود، من از چند باشگاه اروپایی پیشنهاد دارم.



**رضا حقیقی: اولین حضورم را با برد سپری کردم

بازیکن تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در مقابل تیم ملوان اولین بازی بود که پرسپولیس را همراهی کردم و از اینکه این تیم نتیجه ایده آلی را کسب کرد خیلی خوشحالم.

وی تصریح کرد: سعی می کنم در سایر بازی های این تیم هم موثر واقع شوم و عملکرد خوبی را از خود نشان دهم.

حقیقی بیان داشت: از شعار هواداران بسیار ناراحت شدم آنها نباید این رفتار را از خود نشان می دادند؛ من اصلا نمی توانم تصور کنم حتی یک لحظه جای مازیار زارع باشم.



**محمد نوری: شرایط تیم بسیار خوب شده

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم، پس از حضور کادر فنی جدید از لحاظ روحی، روانی تیم شرایط بسیار بهتری را پیدا کرد که امیدوارم در بازی‌های بعد نیز بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی تصریح کرد: با کسب این پیروزی توانستیم دل هواداران را شاد کنیم با توکل بر خدا در نیم‌فصل دوم نیز نتایج خوبی می گیریم و تمام هواداران را از عملکردمان راضی می کنیم.

نوری در مورد شعار علیه مازیار زارع خاطرنشان کرد: موافق بیان شدن چنین شعارها و بی‌احترامی به خانواده افراد نیستم.



**امیرحسین فشنگچی: قدرت تیم را به همه نشان دادیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با ارائه یک بازی هماهنگ توانستیم عملکرد بسیار خوبی را ارائه کنیم و به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی تصریح کرد: از اینکه هواداران استادیوم را با رضایت کامل ترک کردند خیلی خوشحال هستم و امیدوارم بازی های آینده خود را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.



**مازیار زارع: منتظر تشویق آنها از سوی کمیته انضباطی هستم

بازیکن تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: دست هواداران تیم پرسپولیس درد نکند اصلا چنین انتظاری از آنها نداشتم و منتظر تشویق آنها از سوی کمیته انضباطی هستم.

وی تصریح کرد: ما مقابل تیم فوتبال پرسپولیس باخت سنگینی را متحمل شدیم و در اینکه این تیم فوق العاد بازی کرد هیچ شکی نیست.

زارع گفت: بازیکنان این تیم دوستان من هستند و من با آنها مشکلی ندارم اما نمی دانم چرا هواداران از شعارهایی که علیه بازیکنان می دهند دست برنمی دارند.



**مهرداد اولادی: این بدترین شکست فوتبالی من بود

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: اصلا فکر نمی کردم با این نتیجه به پرسپولیس ببازیم و تاکنون در هر تیمی که بودم با این نتیجه بازی را واگذار نکرده بودیم و از این بابت بسیار ناراحت هستم.

اولادی در مورد اتفاقاتی که در سکوها می افتد گفت: هواداران پرسپولیس به بازیکنان ما توهین کردند و با شعارهایی که علیه ملوانی ها می دادند روحیه ما را تضعیف می کردند و این به ضرر تیم ما می شد اما این طبیعت فوتبال است. http://hadidnews.com/vdcf1tdy.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما