تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۱
ولی چرا زمانی که مدت‌ها کودکان و حتی نوزادان ایران و افغانستان و جدیدا نوار غزه در محاصره کامل بودند و از هر طرف بر آنان آتش ارتش اسرائیل گشوده شده بود و حتی از ورود کمک‌های دارویی و غذا به آنان جلوگیری می‌شد قلبتان به درد نیامد؟!
به رنگ خون کودکان آمریکایی
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، نویسنده وبلاگ نقطه عطف در آخرین پست وبلاگ خود نوشت:

قانون آزادی خرید و فروش و حمل اسلحه بار دیگر در آمریکا قربانی گرفت این بار جوانی آتش اسلحه خود را بر روی کودکان زیر ۱۰ سال گشود که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.




اگر بتوانیم از کنار این حادثه دهشتناک به آرامی رد شویم ، که نمی شود ، ولی نمی توان از پیام باراک اوباما رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا در مورد این اتفاق راحت گذشت وی در پیامی که از شبکه سراسری آمریکا پخش شد این چنین گفت : "حادثه تیراندازی در مدرسه ابتدایی شهر 'نیوتان' آمریکا را 'غیرقابل تحمل و بسیار دردناک است و قلب‌های ما از شنیدن چنین حادثه ی تلخ و قتل عام کودکان بی‌دفاع ۵ تا ۱۰ ساله به درد آمده است این کودکان آرزوی زندگی و تحصیل علم را دشتند ، باید تدابیر موثری برای عدم تکرار چنین فجایعی اتخاذ شود." 




باید گفت که آقای اوباما سخن شما را ما هم قبول داریم و با شما احساس هم دردی می کنیم ولی چرا زمانی که مدت ها کودکان و نوزادان ایران، و افغانستان و جدیدا نوار غزه در محاصره کامل بودند و از هر طرف بر آنان آتش ارتش اسرائیل گشوده شده بود و حتی از ورود کمک های دارویی و غذا به آنان جلوگیری می شد قلبتان به درد نیامد؟!



و یا چرا هم اکنون بر تبل آتش و درگیری در سوریه که اولین قربانیان آن کودکان و زنان هستند می کوبید؟! آیا خون کودکان کشور شما رنگین تر است و یا شاید شما از نژاد برتری هستید!!!البته که یهودیان صهیونیسم این چنین فکر می کنند.



وی در هنگام خواندن پیام خود چند بار با گوشه دست اشک های خود را پاک کرد ، آری اشک بریزید بر عاقبتتان اشک بریزید بر فسادی که بر زمین حاکم کردید اشک های شما در هنگام خواندن پیامتان را باور کنم و یا حمایت های معنوی و تسلیحاتی شما از اسرائیل را ، که موجودی است درنده خو که پیر و جوان، کودک و زن نمی شناسد و فقط می کشد؟!

آری اقدامی اساسی انجام دهید که دیگر هیچ وقت نه در ایالات متحده آمریکا و نه در هیچ جای این کره خاکی شاهد قربانی شدن کودکان و انسان های بی گناه نباشیم. http://hadidnews.com/vdcbwab8.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما