تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
سران اصلاحات نقش حمايت‌گرايانه از فتنه‌گران و همراهی با نظام سلطه در فتنه ۸۸ داشتند.
اصلاح طلبان مقابله با انحراف و فتنه را از اصولگرایان یاد بگیرند

اگر كارنامه فتنه را مرور كنيم می‌بينيم، سران اصلاحات نقش حمايت‌گرايانه از فتنه‌گران و همراهی با نظام سلطه در فتنه ۸۸ داشتند در حالی كه اصولگرايان اولين كسانی بودند كه با اولين سخنان منحرفين دست به افشاگری زدند و آنها را لكه‌های ناچسب به بدنه اصولگرايی عنوان كردند. 

پرویز سروری عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با حدید نیوز با اشاره به سخن اصلاح طلبان مبنی بر تنبیه مستقلها گفت: تنبيه مستقل‌ها ادبيات جديدی است، اصلاح‌طلبانی كه مدعی چند صدايی بودند و معتقد بودند رقابت می‌تواند مشاركت را رقم بزند و اين ادعاها را پرطمطراق مطرح می‌كردند امروز بر طبل تك صدايی می‌زنند و حضور صداهای مختلف و سليقه‌های مختلف حتی در طيف خود را نمی‌پذيرند. 

وی افزود: برخی مواقع با راه‌های مقبول تلاش برای كاهش تكثر صورت می‌گيرد و زمانی با اين ادبيات تنبيه به كاهش تكثر فكر می‌كنند و می‌خواهند ديگران را از حق حضور در انتخابات با فشار محروم كنند و زمينه بروز سلائق را فراهم نكنند. 

اين نماينده سابق مجلس افزود: به جای اينكه يك نگاه وسیع و به تعبيری آستانه تحمل سياسی بالا را اتخاذ كنند، موضع مضيق و تنگ‌نظرانه و ديكتاور مابانه سياسی را با اين ادبيات مطرح می‌كنند، اين مطالب نمايانگر چهره واقعی برخی اصلاح طلبانی است كه ادعاهايشان گوش فلك را كر كرده است. 

وی با اشاره به سخن عارف در مورد لزوم توبه اصولگرايان از جريان انحراف گفت: آنچه از اصلاح طلبان در قالب جريان فتنه نعل به نعل مطابق گفتمان اصلاح طلب بود، موضوع حاكميت دوگانه و مذاكره با آمريكا و هضم شدن در هنجارهای بين‌المللی و تنش‌زدايی از موضع ذلت مواضعی بود كه جزء گفتمانشان است.. 

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامی اظهار كرد: اگر جريان انحرافی بروز می‌كند به خاطر اين است كه مواضع آنها مغاير با گفتمان اصولگرايی است، اصول‌گرايی گفتمان مقابله در برابر نظام سلطه را در حالی كه جريان انحرافی ساز مذاكره با آمريكا و سازش را كوك می‌كند. 

اين نماينده سابق مجلس عنوان كرد: اصولگرايی ولايت مطلقه فقيه را محور حركت خود قلمداد می‌كند، اما جريان انحرافی در جهت تضعيف جريان ولايی حركت می‌كند، اگر دقت شود، می‌بينيم كه اصولگرايان اولين كسانی بودند كه عليه جريان انحرافی قد علم كردند. 

اين نماينده سابق مجلس در اين رابطه افزود: در حالی كه اصلاح طلبان تا آخرين لحظه از جريان فتنه، براندازی و ساختار شكنان حمايت كردند و يا نهايتا آنهايی كه خود را مستقل دانستند سكوت معناداری اختيار كردند، اين نشان از تفاوت فاحش گفتمان اصولگرايی و گفتمان اصلاح طلبی در مقابله با انحراف و فتنه است. 

وی با ذكر اينكه گفتمان اصولگرايی خود دست به جراحی عناصر واگرا از اصولگرايی زد و آنها را دفع كرد، گفت: در حالی كه اصلاح‌طلبان تا زمانی كه جريان فتنه شكست نخورد، به اشكال مختلف از اين جريان حمايت می‌كردند، اگر كارنامه فتنه را مرور كنيم می‌بينيم، سران اصلاحات نقش حمايت‌گرايانه از فتنه‌گران و همراهی با نظام سلطه در فتنه ۸۸ داشتند در حالی كه اصولگرايان اولين كسانی بودند كه با اولين سخنان منحرفين دست به افشاگری زدند و آنها را لكه‌های ناچسب به بدنه اصولگرايی عنوان كردند.

http://hadidnews.com/vdccs0qs.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما