تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۴
نعیمه اشراقی در شبکه های اجتماعی فعال شده است/

سوء استفاده رسانه های غربی از اظهارات نعیمه اشراقی + سند

فتنه گران خودباخته در نقش وکیل مدافع غربی‌ها با توهین به خانم اشراقی به دفاع از این نشریه دروغ پرداز برخواستند.
سوء استفاده رسانه های غربی از اظهارات نعیمه اشراقی + سند
خانم نعمیه اشراقی با اظهار ناراحتی از دروغ پردازی و نمایش جعلی دموکراسی و آزادی بیان در رسانه های غرب، به تحریف سخنانش در نشریه دیلی تلگراف انگلیس اعتراض کرد.

به گزارش حدیدنیوز، خانم نعیمه اشراقی که مدتی است در شبکه های اجتماعی فعال شده و همانند خواهرش زهرا اشراقی سخنانی جنجالی در رابطه با حجاب و انتخابات بیان کرده که مورد استقبال فتنه گران ضد انقلاب قرار گرفته است چندی قبل مصاحبه ای در خصوص برخی مسائل و رویدادها در ایران با نشریه دیلی تلگراف انگلیس انجام داد.

این نشریه به ظاهر معتبر و مطرح جهانی با حرکتی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی قسمت‌هایی از سخنان خانم اشراقی را جهت بهره برداری به نفع خود تحریف کرده است.

خواهر همسر محمدرضا خاتمی با پی بردن به این ماجرا با اعتراف به دروغ و پوچ بودن آزادی بیان غربی‌ها نوشته است: «دوستان عزیز، حسرت دموکراسی در غرب را نخورید! آن جا هم از آزادی بیان خبری نیست، متأسفانه بخش‌هایی از مصاحبه من با روزنامه دیلی تلگراف تحریف شده و مورد تایید اینجانب نمی‌باشد.».

تعدادی از مخاطبان خانم اشراقی با استقبال از آگاهی خانم اشراقی به ادعاهای دروغ غربی‌ها نوشته‌اند از قبل هم حسرت دمکراسی فریبنده غربی‌ها را نداشته‌اند، در مقابل عده ای از فتنه گران خودباخته در نقش وکیل مدافع غربی‌ها با توهین به خانم اشراقی به دفاع از این نشریه دروغ پرداز برخواستند

http://hadidnews.com/vdcgxw9q.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما