تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹
بعضا اتفاقات جالبی در تاکسی می افتد که تا مدت ها انسان را در افکار خود نگه می دارد.
خاطره ای جالب از پایان دنیا(۲۰۱۲/۱۲/۱۲) در تاکسی!
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، نویسنده وبلاگ جلبک ستیز در آخرین پست خود نوشته است:  چند روز پیش که در تاکسی نشسته بودم و در مسیر خیابان سهرودی تا سیدخندان مشغول طی مسیر بودم، به ناگاه متوجه زنگ عجیب و غریب موبایل خانم کهنسالی شدم که در صندلی جلو نشسته بودند. معمولا عادت ندارم به مکالمات تلفنی افراد گوش دهم اما از آنجا موضوعات مطروحه توسط پیرزن به نظرم جالب اومد و با توجه به اینکه خود خانم با صدای بلند اقدام به صحبت با تلفن همراه خود می نمود، پس خودم را مجاب کردم تا ادامه صحبت های پیرزن را گوش کنم

گویا مادر پیر (اما بسیار سانتال مانتال) بر سر نوبت دکتر با منشی در پشت تلفن چانه زنی می کرد. منشی پزشک پس از اصرارهای پیرزن مبنی بر عجله داشتن برای نوبت دکتر، ۲ روز را به او پیشنهاد داد. یکشنبه دوم دی ماه و دوشنبه سوم دی ماه. اما نکته جالب توجه پاسخ و واکنش پیرزن به منشی مبنی بر قبول یا رد روزهای پیشنهادی بود.

پیرزن خطاب به منشی: عزیزم، یکشنبه که نمی تونم بیام. آخه شنیدم آخر دنیاست و قراره دنیا تموم بشه. بخاطر همین، هم خودم و هم بچه هام می خوایم تو خونه بشینیم و از خونه بیرون نیایم! اگر یکشنبه دنیا تموم نشد؛ دوشنبه میام!!!

قول و قرار گذاشته شد و با خداحافظی مکالمه تلفنی پایان یافت.

شدیدا منتظر لبخند و یا حرکتی از سوی پیرزن بودم تا احساس کنم وی با منشی پزشک شوخی کرده است اما در کمال ناباوری این اتفاق نیفتاد و او همچنان لحظه شماری می کرد برای پایان دنیا!

بیان احساسم که نمی دانم از سر تعجب بود یا عصبانیت یا بهت چندان کار ساده ای نیست اما بعدها که از این حس خارج شدم و کمی منطقی به موضوع فکر کردم افسوس خوردم و با خود گفتم اگر شیعیان مهدی صاحب الزمان(عج) هم به اندازه این پیرزن به وجود مقدس و امر ظهور ایمان داشتند و منتظر منجی عالم بشریت بودند مطمئنا….

و آنروز بود که فهمیدم چقدر فاصله داریم تا امر فرج…

پی نوشت: فریب ما مخور آقا دروغ می گوییم؛ به جان “حضرت زهرا” دروغ می گوییم/ چه انتظار ظهوری چه درد هجرانی؛ میا میا گل طاها دروغ می گوییم/ تمام چشم براهی و انتظار ظهور؛ و ندبه های فرج را دروغ می گوییم/ دلی که مأمن دنیاست جای مولا نیست؛ اسیر شهوت دنیا دروغ می گوییم/ کدام گریه غربت کدام اشک فراق؛ قسم به “ام ابیها” دروغ می گوییم/ زبان سخن ز تو گوید ولی برای “مقام”؛ به پیش چشم خدا ما دروغ می گوییم/ خلاصه ای گل نرگس کسی به فکر تو نیست؛ و ما به وسعت دریا دروغ می گوییم/ مرا ببخش عزیزم که باز می گویم؛ میا میا گل طاها دروغ می گوییم//

اللهم عجّل لولیک الفرج http://hadidnews.com/vdccsiqs.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما