تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۹
در حقیقت غربی‌ها بدون شلیک هیچ گلوله‌ای در حال بمباران اقتصاد ایران هستند و تهدید به جنگ تنها برای سوء استفاده‌های رسانه‌ای مطرح می‌شود.
بمباران اقتصاد ایران، جنگی که علیه ایران جریان دارد

سایت تحلیلی آنتی‌وار در گزارشی نوشته است، در حقیقت غربی‌ها بدون شلیک هیچ گلوله‌ای در حال بمباران اقتصاد ایران هستند و تهدید به جنگ تنها برای سوء استفاده‌های رسانه‌ای مطرح می‌شود.  به گزارش حدید نیوز سایت تحلیلی آنتی‌وار در گزارشی نوشت درحالی که مذاکرات با ایران بر سر مسئله هسته‌ای این کشور در جریان است رژیم صهیونیستی تقریبا هر هفته ایران را تهدید می‌کند و دولت اوباما بارها نقشه جنگ کشیده است.
کارل وان کلاسویتز نظریه‌پرداز بزرگ جنگ مدرن، جنگ را استمرار سیاست‌ها با ابزار دیگر تعریف می‌کند. در مورد ایران، سیاست‌های بین‌المللی به یک اعلام جنگ غیررسمی تبدیل شده است.

آنتی‌وار در بخشی از گزارش خود با توضیح اینکه بر اساس گزارش‌ها نرخ سالانه تورم در ایران برابر با ۲۲.۲ درصد است، مدعی شد، برآورد بسیاری از اقتصاددانان از میزان تورم در ایران ۲ برابر میزان اعلام شده است و بخش تولید ایران با نیمی از ظرفیت خود فعالیت می‌کند.
این سایت تحلیلی با رجوع به نوشته فایننشال تایمز مبنی بر اینکه ارقام رسمی بسیار کمتر از میزان واقعی است، افزود: بانک مرکزی ایران نرخ بیکاری جوانان این کشور را نیز ۲۲.۵ درصد اعلام کرده است.
بر اساس اطلاعات سازمان بین‌المللی انرژی، صادرات نفت ایران به عنوان منبع اصلی درآمد این کشور در سال جاری میلادی ۴۰ درصد کاهش یافته است. خسارت ناشی از پوشش بیمه‌ای نفتکش‌ها نیز می‌تواند صادرات نفت ایران را کاهش دهد.
آنتی‌وار با چاقوی دولبه خواندن تحریم‌های انرژی نوشت: بدتر از این ممکن است رخ دهد. درحال حاضر، آمریکا داد و ستد کردن با بانک مرکزی ایران را برای دیگر کشورها مشکل ساخته است. کنگره آمریکا قانونی را تصویب کرده که به موجب آن، جمع کردن پرداخت‌های پول نفت صادراتی ایران برای این کشور مشکل خواهد بود و طرح‌های دیگر در نهایت تجارت با بانک های ایران را غیرممکن می‌سازد از اینرو هر کشوری که شجاعت انجام این کار را داشته باشد توانایی انجام هیچ‌نوع بانکداری بین‌المللی را نخواهد داشت.
مارک دوبوتز مدیرعامل بنیاد دفاع از دموکرات‌ها که برای تحمیل یک سری تهاجم اقتصادی علیه فلسطین، چین و حزب‌الله لابی کرده است در مصاحبه با فایننشال تایمز گفت: اگر این قوانین به تصویب کنگره برسد، جنگ اقتصادی معنی‌داری علیه ایران به راه خواهد افتاد.
در ادامه این گزارش آمده است، اما جنگ در حال حاضر فراتر از دایره اقتصادی رفته است. در ۲ سال گذشته، ۵ دانشمند هسته‌ای ترور شده‌اند. سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و منافقین به طرز گسترده‌ای مسئول این اقدامات بوده‌اند همچنین اوباما آشکارا اعلام کرد که تحت رمز «بازی‌های المپیک» آمریکا، جنگ سایبری علیه ایران به راه انداخته است. حمله ویروس‌های استاکس‌نت و فلیم (شعله) به تاسیسات ایران از جمله این حملات بوده‌اند. اکثر رسانه‌های دنیا بر این مسئله تمرکز کرده‌اند که شکست مذاکرات به حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران منجر خواهد شد.

نخست‌وزیر و وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در سال گذشته ایران را به حمله تهدید می‌کنند اما پاتریک کاکبرن یکی از مورد اعتمادترین تحلیلگران خاورمیانه در روزنامه ایندیپندنت معتقد است که این تهدیدهای رژیم صهیونیستی «بلوف قرن» است.
وی توضیح می‌دهد: از زمانیکه اقتصاد ایران با تحریم‌ها در فشار قرار گرفته است، تل‌آویو حقیقتا دلیلی برای شروع جنگ با ایران ندارد اما اثرات رسانه‌ای آن بسیار مفید است چراکه اتحادیه اروپا را می‌ترساند و همچنین مسئله فلسطین را در حاشیه قرار می‌دهد.
اختلاف‌های بسیاری در این ژریم بر سر ورود به جنگ میان سازمان جاسوسی این رژیم و ارتش آن وجود دارد. از نظر نظامی تل‌آویو نمی‌تواند این جنگ را مدیریت کند و از نظر سیاسی این حمله ممکن است همدردی جهانی را برای ایران دربر داشته باشد.
پنتاگون برنامه جامعی برای حمله به تاسیسات نظامی ایران تهیه کرده است و تازمانیکه احتمال چنین حمله‌ای وجود دارد، پنتاگون و سازمان جاسوسی این کشور به شدت به این حمله علاقه دارند اما در هر حال، آمریکا بدون شلیک هیچ تیر یا ارسال هواپیمایی در حال بمباران اقتصاد ایران است.
شواهدی مبنی بر اینکه ایران در حال ساخت سلاح اتمی است، وجود ندارد. در واقع، شواهد خلاف این امر را نشان‌می‌دهند.

http://hadidnews.com/vdcb.8b8urhb50iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما