تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۴
طبق برخی شنیده ها اخیرا تعدادی از اصلاح طلبان در زاهدان و برخی شهرهای بلوچستان به نمایندگی از برخی جریانات اصلاح طلب در تهران جلسات متعدد انتخاباتی با برخی فعالین سیاسی و متنفذین برگزار کرده اند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از زاهدان پرس، برخی چهره های اصلاح طلب سیستان و بلوچستان که اخیرا دیداری نیز با یکی از فعالین ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای احتمالی اصلاح طلب ریاست جمهوری داشته اند پس از بازگشت از جلسه تهران و دریافت برخی دستورات از چند هفته قبل فعالیت خود را به صورت پنهانی آغاز کرده اند.

در همین حال طیف افراطی تر اصلاح طلب استان نیز اخیرا با کدهای که از تهران دریافت کرده اند منتظر نظر نهایی محمد خاتمی در تهران برای شدت بخشیدن فعالیت خود در زاهدان و برخی شهرهای بلوچستان می باشند.

از سوی دیگر بسیاری از فعالین سیاسی در بلوچستان تاکنون نسبت به فعالیت های اصلاح طلبان استقبال خاصی انجام نداده اند و دلیل اینکار را نگاه ابزاری اصلاح طلبان به مطالبات قومی و مذهبی و عدم امیدواری به رای آوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده اند.

در همین حال اخیرا تعدادی از فعالین اصلاح طلب در شهرستان زابل به یکی از سرحلقه های جریان افراطی دوخرداد در تهران پیغام داده اند که در سیستان نگاه فعالین سیاسی به سمت کاندیداهای اصولگرا بسیار بیشتر می باشد و نسبت به جریان اصلاح طلب بعد از فتنه ۸۸ نگاه های بدبینانه در میان مردم این شهر وجود دارد. http://hadidnews.com/vdcbgwb8.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما