تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۳
محمدرضا شفیعی از ساخت قسمت‌های بعدی فیلم تلویزیونی "بیا از گذشته حرف بزنیم" ساخته حمید نعمت‌الله با حضور شخصیت‌های نخستین قسمت خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره پیشرفت مراحل ساخت سریال حضرت ابوطالب به مهر گفت: همچنان پیگیر نگارش متن هستیم و این موضوع تا پایان سال به پایان می‌رسد. بعد از آن کارگردان سریال را انتخاب خواهیم کرد. البته یک وقفه کوتاه در متن افتاد به این دلیل که حسن میرباقری مشغول ساخت سریال "یلدا" بود.

وی افزود: سال آینده قطعا مراحل تولید سریال را پیگیری می‌کنیم. این اثر را حسن میرباقری به همراه محمد بیراوند می‌نویسد و داود میرباقری نیز به عنوان مشاور متن سریال حضور دارد. همینطور مرتضی میرباقری معاون سابق سیما نیز ناظر کیفی کار است.

شفیعی درباره ساخت قسمت دوم فیلم تلویزیونی "بیا از گذشته حرف بزنیم" ساخته حمید نعمت‌الله توضیح داد: بنا داریم از سه کاراکتر پیرزن که در این فیلم بازی کرده‌اند دوباره استفاده کنیم و در واقع با همین شخصیت‌های ثابت یک مجموعه تله فیلم بسازیم. تا به حال نگارش دو قسمت از کار به پایان رسیده و تصور می‌کنم بین پنج تا هفت تله‌فیلم سلسله‌وار ساخته شود.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه چنین کارهایی در تلویزیون ایران مرسوم نیست، اظهار کرد: در خارج از کشور دیده می‌شود که با کاراکترهای یک فیلم، چند فیلم دیگر نیز می‌سازند. بنابر این تصمیم گرفتیم با استفاده از همان شخصیت‌ها و بازیگران شامل ثریا قاسمی و پورانداخت مهیمن آثار دیگری بسازیم. مهین شهابی نیز هم در قسمت اول اثر حضور داشت که به رحمت خدا رفته است.

وی عنوان قسمت دوم را "از دل سلام‌ات می‌کنیم" معرفی کرد.

به گزارش مهر، "بیا از گذشته حرف بزنیم" عنوان بهترین فیلم، فیلمنامه و کارگردانی پنجمین جشنواره فیلم رضوی را در سال ۸۸ از آن خود کرد، همچنین تندیس جشنواره رضوی و لوح تقدیر نیز به معصومه بیات فیلمنامه‌نویس این فیلم اهدا شد.

ساخته حمید نعمت الله جزو ۳۶ فیلم تلویزیونی راه یافته به بخش مسابقه فیلم‌های تلویزیونی جشنواره جام جم سال ۹۰ بود که عنوان دوم بخش تله فیلم را از آن خود کرد. همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم های ویدیویی تهران نیز پوراندخت مهیمن برای بازی در این اثر جایزه گرفت. http://hadidnews.com/vdciwuaz.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما