تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
سينماداران با توجه به شرايط بد اكران و نبود استقلال از جانب مردم با تعطيل كردن سينماها حق اعتراض به اين وضعيت را دارند.
سينماداران با توجه به چنين وضعيتي حق اعتراض دارند
 به گزارش حدیدنیوز پرويز شيخ طادي كارگردان سينما گفت: سينماداران كشور دنبال بازگشت سرمايه و سود هستند و تمام ضرر و زيان هاي سينما را نبايد يك تنه به جان بخرند. در نهايت اين فشارها بدليل خسارت هاي وارده، سينماداران مجبور به نشان دادن اعتراضاتشان هستند كه بايد يك فكر اساسي در اين زمينه شود. 

وي ادامه داد: سينماداران براي بازگشت سرمايه شان در چرخه اقتصادي به ناچار بايد تغيير كاربري دهند زيرا وضعيت اكران ها و نبود مخاطب سبب ضرر و زيان آن ها شده است. 

اين كارگردان عنوان كرد: نبود سالن هاي استاندارد، در دسترس نبودن سينماها، وضعيت نامناسب براي پذيرايي و پذيرش مردم در سينماها،‌ موقعيت بد جغرافيايي سينماها، تبديل شدن سينما به مجتمع ها و به دنبال آن قرار گرفتن سالن هاي سينمايي در كنار فروشگاه هاي پوشاك و .. در وهله اول اين وضعيت را براي سينماي ايران رقم زده است. 

شيخ طادي اظهار داشت: تلويزيون با صداي خوب و كيفيت بالا و ربودن گوي سبقت از سينما نياز مردم را براي سينما رفتن كم كرده است و از طرفي نازل شدن كيفيت فيلم ها، بازيگري ها و كارگرداني ها سبب دوري جستن مردم از سينماها شده است. 

اين كارگردان تصريح كرد: چرخه اقتصادي به لحاظ توليد تا پخش ناقص است و از زمان به راه افتادن جريان خصوصي سازي در سينما تاكنون اين موضوع به اثبات رسيده كه بخش خصوصي به وظيفه اش خوب عمل نكرد و اين وضعيت و تعطيلي سينما سال هاي قبل توسط سينماگران پيش بيني شده بود و گريز مردم از سينما با توجه به اين شرايط حق طبيعي آنان است. http://hadidnews.com/vdcd5n0f.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما