تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۶
حمایت اوباما از اصلاحات حاکمان میانمار نمایشی تبلیغاتی از بشر دوستی آمریکا در میانمارارزیابی می شود.
پیدا و پنهان بشردوستی اوباما در میانمار
حمایت اوباما از اصلاحات حاکمان میانمار ضمن تاکید وی بر حقوق مسلمانان در این کشور نمایشی تبلیغاتی از بشر دوستی آمریکا در میانمارارزیابی می شود.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از  سراج۲۴، روز گذشته باراک اوباما در ادامه تور سه روزه خود به جنوب شرقی آسیا طی سفر تبلیغاتی به میانمار سفر کرد.

حمایت اوباما از اصلاحات حاکمان میانمار ضمن تاکید وی بر حقوق مسلمانان در این کشور نمایشی تبلیغاتی از بشر دوستی آمریکا در میانمار بود.

برخورد دوگانه رئیس جمهور آمریکا با مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا حاکی از عوام‌فریبی این کشور در بحث حقوق بشر است.

پس از اصابت چند موشک در تل‌آیو، آمریکا به دنبال برگزاری جلسات اظطراری منطقه‌ای و وارد کردن سازمان‌های مدعی دفاع از حقوق بشر در محکوم کردن پاسخ‌های مقاومت است اما در نسل کشی‌ مسلمانان در میانمار سکوت کرد.

سیاست‌های دوگانه آمریکا در مسئله حقوق بشر و سکوت در مقابل کشتار مسلمانان نشات گرفته از سیاست‌های اسلام ستیزی این کشور است.

آمریکا در میانمار به دنبال تصحیح وجهه خود در اذهان عمومی

ضمن بیان این موضوع که اینکه سیاست‌های حقوق بشری آمریکا تنها جنبه تبلیغاتی داشته و اقدامات این کشور هیچ‌گونه خروجی مثبتی برای شهروندان دنیا ندارد، باید تاکید کرد که رئیس جمهوری آمریکا درحالی از اصلاحات حاکمان میانمار تقدیر می‌کند که در قبال نقض گسترده حقوق مسلمانان میانمار سکوت کرده است.

در حالی که مردم دنیا تمامی ژست‌های فریب کاری‌ آمریکا در زمینه حقوق بشر را می‌شناسد باید یادآور شد که رئیس‌جمهور آمریکا با هدف عوام فریبی در بحث حقوق بشر تور سه روزه خود به جنوب شرقی آسیا را طراحی کرده است.

به گزارش «سراج۲۴»، رئیس جمهوری آمریکا دیروز در بدو ورود به میانمار با تقدیر از رویکرد حاکمان این کشور، در قبال نقض حقوق بشر سکوت کرد
http://hadidnews.com/vdcir5az.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما