تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۹
مدیر مسئول روزنامه جوان در گفت وگو با«حدیدنیوز»

برگ برنده اصلاح‌طلبان خوش رقصی در برابر غرب است

اصلاح‌طلبان در دوران خود نشان دادندكه هيچ نقدی را بر نمی‌تابند
برگ برنده اصلاح‌طلبان خوش رقصی در برابر غرب است

تظلم‌خواهی آقای خاتمی و همراهانش به سمت كانون‌های غربی در جريان فتنه ۸۸ يكی ديگر از برگهای برنده آنها است!
محمد ودود حيدری مدير مسئول روزنامه جوان در گفت‌وگو با حديد نيوز گفت: اصلاح‌طلبان برای خروج از وضعيتی كه قرار دارند چند هفته ای است كه رويكرد جديدی مبنی بر نقش منجی بودن برای كشور در دستور كار قرار داده‌اند، بعد از خيانتی كه در فتنه ۸۸ كردند و بعد از سلب اعتمادی كه از سوی مردم نسبت به آنها ايجاد شد و بعد از پس زدن نظام اسلامی و نشان دادن ماهيت براندازی خود برای خروج از اين وضعيت و راهيابی به انتخابات رياست جمهوری رويكرد تازه ای دارند.
وی اظهار کرد: آنها می‌خواهند به جامعه بقبولانند كه اصولگرايان منتقد دولت از اصول‌گرايی پشيمان هستند و دولت اصولگرا ناكارآمد است.
مدير مسئول روزنامه جوان عنوان كرد: اين سخن به صورت مبنايی اشتباه است، ممكن است بخشی از بدنه اصولگرايان به مجموعه فعاليت‌های دولت انتقاداتی داشته باشند اما اين مجموعه انتقادات نشان دهنده صداقت رويكرد اصولگرايان است، بدنه اصولگرايی فارغ از اينكه دولت هم خط و هم‌جناح از نظر سياسی است يا نيست، وظيفه خود می‌دانند كه از نظر كاستی‌ها نقد و ارزش‌ها را حفظ كنند، اين تفاوت اصول‌گرايی با اصلاح‌طلبان است.
حيدری اظهار كرد: اصلاح‌طلبان در دوران خود نشان دادندكه هيچ نقدی را بر نمی‌تابند و صد در صد از دولت اصلاحات حمايت می‌كنند، اما اصولگرايان اين‌گونه نيستند، علی‌رغم همه انتقاداتی كه ممكن است به دولت داشته باشيم در حوزه خدمات‌رسانی به مردم، فعاليت‌های اقتصادی، عدالت‌محوری و رسيدگی به توده‌های مردم دوران چهار ساله اول دولت آقای احمدی‌نژاد با ۱۶ سال قبل از ايشان برابری می‌كند.
مدير مسئول روزنامه جوان افزود: اصلاح‌طلبان صلاحيت اظهارنظر در بحث‌های اقتصادی را ندارند، آقای خاتمی در دوران اصلاحات مجموعه اقدامات عمرانی و اقتصادی را به كنار نهاده بود و رويكرد اصلی خود را گفتمان‌سازی سياسی بر مبنای ارزش‌ها و مبانی نظری غرب قرار داده بود، هنرنمايی ايشان كپی‌برداری از غرب بود.
وی اظهار كرد: در شرايط امروز كه در حوزه تحريم‌ها دشمنان بسيج شده‌اند، شاهد اين هستيم افرادی با پيشينيه ناموفق اقتصادی، سياسی و اعتقادی به شكلهايی می‌خواهد با طرح مسائلی خود را منجی اعلام كنند، در دوران اصلاخحات به مبانی اعتقادی مردم ايراد گرفته می‌شد.
مدير مسئول روزنامه جوان گفت: اصلاح‌طلبان به خاطر عملكرد براندازانه خود نه تنها حق اظهارنظر ندارند، بلكه حق حضور در صحنه‌های اجتماعی و سيای را ندارند تا وقتی مردم از گناه آنها بگذرند، تنها راه آنها عذرخواهی به پيشگاه رهبری و مردم است.
وی در پاسخ به اين سوال كه ارزيابی شما در خصوص برگ‌های برنده اصلاح طلبان چيست، افزود: برگ برنده اصلاح‌طلبان خوش رقصی در برابر غرب است و مگر چيزی غير از درخواست كمك‌های مالی است كه آقای خاتمی از پادشاه جنايت‌كار بحرين كرده بود و رئيس دفتر آقای خاتمی اعتراف كرده است، خاتمی در سال ۸۸قبل از انتخابات درخواست كمك مالی از بحرين كرده است، ايشان در جلسه مجمع روحانيون مبارز اعلام كرد برای حضور در انتخابات با پادشاه عربستان مشورت كرده‌ام، اين كارها ناديده گرفتن عزت و شخصيت مردم ما است.
مدير مسئول روزنامه جوان در پايان گفت: تظلم‌خواهی آقای خاتمی و همراهانش به سمت كانون‌های غربی در جريان فتنه ۸۸ يكی ديگر از برگهای برنده آنها است.

http://hadidnews.com/vdchqinz.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما