تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵
وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای، مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را که به شهادت بیش از ۱۴ نفر منتهی شده، برگردن حماس انداخت.
به گزارش حدیدنیوز، فارس به نقل از شبکه «بی بی سی»، «ویلیام هیگ» وزیر خارجه انگلیس امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که حماس مسئول اصلی شروع تنش‌ها در غزه و جنوب اسرائیل است.

وزیر خارجه انگلیس در خصوص مرگ غیرنظامیان در این حملات به ابراز نگرانی بسنده کرد و گفت: من حملات موشکی حماس و دیگر گروههای مسلح از غزه به سوی جنوب اسرائیل را محکوم می‌کنم.

در ادامه این بیانیه بدون اشاره به شمار شهدای حملات صهیونیست‌ها به غزه آمده است: حملات غزه وضعیت غیرقابل تحملی برای غیرنظامیان اسرائیلی در جنوب اسرائیل که حق دارند بدون نگرانی از حملات زندگی کنند، به وجود آورده است و بعلاوه این حملات همچنین زندگی غیرنظامیان فلسطینی در غزه که همچنان پرمخاطره است را بدتر می‌کند.

در حملات جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه که از عصر روز گذشته آغاز شده، دستکم ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۳۰ نفر مجروح شدند.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه که پس از دیدار با وزرای امور خارجه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در ریاض صحبت می‌کرد، گفت: این مهم است که حملات و خشونت‌ها علیه غزه متوقف شود. http://hadidnews.com/vdcdfz0f.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما