کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در یازدهمین دوره ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران محقق شد:

کسب گواهي اشتهار به كيفيت توسط شرکت امداد خودرو ایران

20 آبان 1393 ساعت 9:47

در یازدهمین دوره برگزاری جایزه ملی کیفیت ایران، شركت امدادخودرو ايران در ميان بیش از ۱۰۰ سازمان، موفق به دریافت گواهي اشتهار به كيفيت دوستاره شد.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از روابط عمومی امداد خودرو ایران، این شرکت گواهي اشتهار به كيفيت دوستاره را به دليل ارايه باکیفیت خدمات امداد بالینی كسب كرد.

برمبناي اين گزارش، خدمات امداد بالینی شرکت امداد خودرو ایران از جمله فعالیت هایي است که از بدو تاسیس اين شركت و بر اساس رسالت وجودی آن، تعریف و عملیاتی شده و طبق استانداردهاي جهاني به منظور راه اندازی های خودروهای در راه مانده به شهروندان خدمات ارايه مي كند.

اين گزارش مي افزايد، در یازدهمین دوره برگزاری جایزه کیفیت ۱۱ دوره آموزشی تخصصی مدل ارزیابی با حضور ۶۳۶ نفر در روز برگزار شده است. مصاحبه برای ۸۵ متقاضی و برگزاری دوره هماهنگی و واسنجي از جمله اقدامات دیگر در این دوره بود.

گفتني است در مراسم اعطاي گواهي نامه ها و نشان ها محمد شريعتمداري، معاون اجرايي رئيس جمهور، حسن هاشمي وزير بهداشت، نيره پيروزبخت رئيس سازمان استاندارد و محمد رحماني رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي حضور داشتند.

خاطرنشان مي كند، شهروندان عزیز می توانند براي آشنایی با گستره خدمات امداد خودرو ایران، به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.۰۹۶۴۴۰.ir مراجعه كنند.


کد مطلب: 31500

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/31500/کسب-گواهي-اشتهار-كيفيت-توسط-شرکت-امداد-خودرو-ایران

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com