کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید در ایران خودرو تبریز از مرز 70 هزار دستگاه خودرو عبور کرد

30 دی 1396 ساعت 18:46

شرکت ایران خودرو تبریز امسال خیز مطلوبی نسبت به سال های قبل داشت به نحوی که توانسته در مقایسه با سال قبل تولید خود را 1/7 برابر افزایش دهد.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ایران خودرو تبریز، حاجی زاد منصور، مدیرعامل اين شركت از تولید بیش از 70 هزار دستگاه انواع سمند و سورن در این مجموعه خبر داد.
 
 
وي اظهار كرد: این تعداد خودرو در 9 کلاس مختلف تولید و با بهره گیری از نیروی انسانی کاردان و توانمند بومی به بازار خودرو عرضه شده است.
 
حاجي زاد منصور بیشترین تعداد تولید در مدل های یاد شده را مربوط به محصول سمند EF7 پایه گازسوز اعلام کرد و گفت: در سال جاری سهم این نوع سمند به دلیل نیاز و درخواست بازار در خطوط تولید ایران خودرو تبریز به طور چشمگیری افزایش داشته است.
 
مديرعامل ايران خودرو تبريز تأکید کرد: در گروه خودروهای سبک در بخش سواری و در کلاس قیمتی پایین‌تر از 50 میلیون تومان، محصول سمند و سورن از محصولات ایران خودرو تبریز توانسته در آخرین ارزیابی انجام شده خودروهای ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران با کسب دو ستاره کیفیت در رده خودروهای باکیفیت داخلی قرار گیرد.
 
وی افزود: با تمهیدات لازم و برنامه ریزی های دقیق در نیمه دوم سال 96 دورخیز تولید 100 هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته است.
 
مدیرعامل ایران خودرو تبریز همچنین به تفکیک تولید محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون این شرکت 48 هزار و 971 دستگاه سمند EF7 بنزینی و پایه گاز سوز، 16 هزار و 634 دستگاه سمند مالتی پلکس XU7 ، 3 هزار و 626 دستگاه سورن معمولی و 852 دستگاه سورن توربوشارژر تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.
 
گفتنی است شرکت ایران خودرو تبریز از ابتدای تأسیس تاکنون با تکیه بر نیروی انسانی بومی بالغ بر 750 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است.
 


کد مطلب: 36440

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36440/تولید-ایران-خودرو-تبریز-مرز-70-هزار-دستگاه-عبور

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com